Enge v Brně nepojede

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: www.auto-news.cz
ar1 25. května 2006 18:04
Sdílej:

Druhý závod šampionátu FIA GT v Brně bude bez Tomáše Engeho, který se připravuje na start v Le Mans s týmem Aston Martin Racing.

Engeho manažer Antonín Charouz o startu na domácí půdě v Brně jednal s několika zájemci, protože se rýsovala lákavá možnost startu Engeho i Janiše ve špičkových týmech. U Janiše byla situace jasná, protože jede šampionát v týmu Zakspeed, v případě Engeho by šlo jen o hostování v domácím závodu. Liberecký rodák letos závodí v továrním týmu Aston Martin Racing, start týmu v Brně byl ale kvůli nabitému programu vyloučen, hned příští víkend se totiž v Le Mans koná tradiční testovací den pro týmy přijaté do závodu 24 hodin Le Mans. Ve hře byl start v některém z jiných týmů nasazujících vůz DBR9, v tomto případě ale nedošlo k dohodě. Nabídnutá místa ve vozech jiné značky pak bylo nutné odmítnout s ohledem na přání Engeho letošního hlavního zaměstnavatele.

Antonín Charouz, jezdcův manažer: „Moc jsme stáli o to, aby čeští fanoušci měli možnost o víkendu vidět oba nejlepší české jezdce v akci. Zatímco u Jarka byla situace jasná, v případě Tomáše jsme vzhledem k blížícímu se testu v Le Mans nemohli počítat s továrním týmem Aston Martin Racing. Preferovali jsme start v některém z klientských týmů Aston Martin, ale tato cesta nevyšla. Měli jsme také nabídky od Lamborghini a Zakspeedu, jenže to by Tomáš jel s jiným vozem a šéf AMR preferoval, aby se soustředil na testovací den v Le Mans.“Foto: AUTO NEWS NETWORKBPA sport marketing, a.s.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.