Italský úspěšný tým BMS Scuderia Italia připravuje pro letošní sezonu útok na titul se dvěma vozy Aston Martin DBR9. Členy první posádky jsou Fabrizio Gollin a Fabio Babini.
Těm, kteří sledují na našem serveru šampionát FIA GT delší dobu, nemusíme oba jezdce představovat, patří totiž mezi nejlepší piloty třídy grand tourismo.
Gollin již seriál FIA GT v hodnocení jezdců vyhrál v roce 2004 právě s týmem BMS. Kolegou mu tehdy ve voze Ferrari F550 Maranello byl Luca Cappellari. 16krát ve FIA GT stál na pódiu a 6krát zvítězil.
Fabio Babini bojoval v loňském roce o titul do posledního závodu. Pilotoval Maserati MC12 týmu Vitaphone. Ve FIA GT působí od roku 1999. Na pódium vystoupil 18krát a 4krát zvítězil.
Nepochybně se bude jednat o velmi zkušenou a i rychlou posádku rychlého vozu, který jistě bude patřit k favoritům sezony 2006.
Foto: BMS Scuderia Italia
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?