Italský úspěšný tým BMS Scuderia Italia připravuje pro letošní sezonu útok na titul se dvěma vozy Aston Martin DBR9. Členy první posádky jsou Fabrizio Gollin a Fabio Babini.
Těm, kteří sledují na našem serveru šampionát FIA GT delší dobu, nemusíme oba jezdce představovat, patří totiž mezi nejlepší piloty třídy grand tourismo.
Gollin již seriál FIA GT v hodnocení jezdců vyhrál v roce 2004 právě s týmem BMS. Kolegou mu tehdy ve voze Ferrari F550 Maranello byl Luca Cappellari. 16krát ve FIA GT stál na pódiu a 6krát zvítězil.
Fabio Babini bojoval v loňském roce o titul do posledního závodu. Pilotoval Maserati MC12 týmu Vitaphone. Ve FIA GT působí od roku 1999. Na pódium vystoupil 18krát a 4krát zvítězil.
Nepochybně se bude jednat o velmi zkušenou a i rychlou posádku rychlého vozu, který jistě bude patřit k favoritům sezony 2006.
Foto: BMS Scuderia Italia
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?