Americká továrna a úspěšný francouzský tým Oreca oznámili uzavření spolupráce, která by měla vrátit vozy Saleen S7-R do boje o přední příčky vytrvalostních závodů.
Tým Oreca vyhrál v letech 1997-1999 třikrát po sobě titul šampiona s vozy Chrysler Viper a podobné ambice má i se Saleeny. Oreca bude provozovat vlastní stáj a bude mít současně na starosti i pomoc evropským klientům, kteří startují se zákaznickými vozy této značky.
"Bylo na čase zřídit v Evropě základnu, aby měli naši klienti lepší podmínky," prohlásil Steve Saleen. Cílem spolupráce je úspěšný start v prestižním závodě 24h Le Mans, ale tým potvrdil, že v některých závodech seriálu FIA GT se také představí.
Foto: Petr Zelinka / Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?