Mezinárodní odvolací komise FIA ukončila spor o to, kdo je vlastně letošním vítězem mezi jezdci v třídě GT1. Potvrdila původní rozhodnutí a uznala Gabriela Gardela.
ICA FIA prostudovala všechny dodané materiály od obou stran a vyslechla vysvětlení. Vyloučení vozu č. 11 týmu Larbre Competition komisaři závodu v Bahrajnu za nedostatečné množství paliva v nádrži po projetí cílem bylo následně zrušeno a posádce bylo znovu uznáno čtvrté místo v závodě.
To znamená, že osmadvacetiletý Gabriele Gardel se stává šampionem FIA GT1 2005! Je to první Švýcar, který získal titul FIA GT. V mezinárodním šampionátu závodí od roku 2003. Na kontě má pět vítězství a třináct umístění na stupních vítězů. Jeho letošním týmovým kolegou je bývalý pilot F1 Pedro Lamy.
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?