Mezinárodní odvolací komise FIA ukončila spor o to, kdo je vlastně letošním vítězem mezi jezdci v třídě GT1. Potvrdila původní rozhodnutí a uznala Gabriela Gardela.
ICA FIA prostudovala všechny dodané materiály od obou stran a vyslechla vysvětlení. Vyloučení vozu č. 11 týmu Larbre Competition komisaři závodu v Bahrajnu za nedostatečné množství paliva v nádrži po projetí cílem bylo následně zrušeno a posádce bylo znovu uznáno čtvrté místo v závodě.
To znamená, že osmadvacetiletý Gabriele Gardel se stává šampionem FIA GT1 2005! Je to první Švýcar, který získal titul FIA GT. V mezinárodním šampionátu závodí od roku 2003. Na kontě má pět vítězství a třináct umístění na stupních vítězů. Jeho letošním týmovým kolegou je bývalý pilot F1 Pedro Lamy.
Foto: DPPI / FIA GT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?