Místo bouřlivých oslav a blahopřání konkurence novému šampionovi přinesl poslední závod dramatické zauzlení v boji o letošní jezdecký titul mistra série FIA GT.
Traťoví komisaři po posledním letošním závodě v bahrajnském Sakhiru diskvalifikovali z celkové čtvrté pozice vůz Ferrari F550 Maranello týmu Larbre Competition, pilotované dvojicí Lamy/Gardel. Toto umístění pasovalo Gabrieleho Gardela za letošního šampiona.
Své rozhodnutí odůvodnili porušením bodu 60, odstavce d pravidel FIA GT, který stanovuje, že vůz musí mít v nádrži po projetí cílem minimálně 3 litry paliva.
Dnes čtvrté Ferrari tuto podmínku nesplnilo a jeho diskvalifikací se do čela jezdeckého hodnocení vyhoupli Bartels a Scheider, jezdci stáje Vitaphone Racing.
Tým Larbre Competition se proti rozhodnutí vedení závodu pochopitelně odvolal...
Foto: DPPI / FIA GT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?