Shakir - Bahrajn, 2. kvalifikace: Poté co Christopher Bouchut dosáhl na Pole position v Magny-Cours s vozem ruského týmu Age Racing Ferrari 550 Maranello, končí sezonu se třemi triumfy v kapse.
Onen triumf Christophera Bouchuta je 100% úspěšnost v kvalifikačních jízdách s novým modelem Aston Martin DBR9, se kterým ve třech závěrečných závodech sezony vybojoval vždy Pole position. Ruský tým přesedlal z Ferrari v druhé části sezony práve na Aston Martin.
Naposledy se tento triumf povedl v roce 1998 tehdy ještě Berndu Schneidrovi a Ricardu Zontovi s vozem AMG Mercedes CLK v kategorii LM.
Bouchut zajel ve druhé kvalifikaci čas 1:54.184, čímž překonal konkurenční posádku Wendlingera s Bertolinim o pouhou desetinu. Na startu se tak postaví před dvě posádky týmu JMB Racing, které soutěží také s vozy Maserati MC12, kde z první řady vedle Bouchuta odstartuje Andrea Bertolini. Jamie Davies, jedoucí s Maserati vůbec poprvé, zajel třetí nejrychelšjí čas, jen tři desetiny za vítězným Bouchutem.
Babini a Biagi zajeli nejrychleji za tým Vitaphone Maserati a musejí se spokojit se čtvrtou pozicí.
Výsledky 2. kvalifikace - Bahrajn (Shakir)
Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?