Shakir - Bahrajn, 2. kvalifikace: Poté co Christopher Bouchut dosáhl na Pole position v Magny-Cours s vozem ruského týmu Age Racing Ferrari 550 Maranello, končí sezonu se třemi triumfy v kapse.
Onen triumf Christophera Bouchuta je 100% úspěšnost v kvalifikačních jízdách s novým modelem Aston Martin DBR9, se kterým ve třech závěrečných závodech sezony vybojoval vždy Pole position. Ruský tým přesedlal z Ferrari v druhé části sezony práve na Aston Martin.
Naposledy se tento triumf povedl v roce 1998 tehdy ještě Berndu Schneidrovi a Ricardu Zontovi s vozem AMG Mercedes CLK v kategorii LM.
Bouchut zajel ve druhé kvalifikaci čas 1:54.184, čímž překonal konkurenční posádku Wendlingera s Bertolinim o pouhou desetinu. Na startu se tak postaví před dvě posádky týmu JMB Racing, které soutěží také s vozy Maserati MC12, kde z první řady vedle Bouchuta odstartuje Andrea Bertolini. Jamie Davies, jedoucí s Maserati vůbec poprvé, zajel třetí nejrychelšjí čas, jen tři desetiny za vítězným Bouchutem.
Babini a Biagi zajeli nejrychleji za tým Vitaphone Maserati a musejí se spokojit se čtvrtou pozicí.
Výsledky 2. kvalifikace - Bahrajn (Shakir)
Foto: DPPI / FIA GT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?