Shakir - Bahrajn, 1. kvalifikace: Bertolini a Wendlinger v první 45 minutové kvalifikaci zajeli nejrychlější čas a patří před zítřejším závodem prozatimní Pole position.
Posádka č. 15 JMB Racing Maserati MC 12 časem 1:55.063 obsadila první pozici v prvním kvalifikačním klání na zítřejší poslední závod Mezinárodního mistrovství FIA GT vozů na orkuhu v bahrajnském Shakiru. Prozatím vedoucí posádka průběžného pořadí jezdců soudě dle výsledků z první pětačtyřicetiminutovky pomýšlí na záchranu titulu alespoň v kategorii jezdců. Nicméně, rozdíl oproti druhé posádce v pořadí je pouhý jeden bod.
Hned za Wendlingerem s Bertolinim skončila posádka ruského týmu Bouchut a Garcia, která v šampionátu zastupuje značku Aston Martin s modelem DBR9.
Peter a Davies s dalším Maserati skončili třetí.
Výsledky 1. kvalifikace - Bahrajn (Shakir)
Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?