Špičkový italský tým opouští Ferrari, už převzal své nové vybavení pro příští sezonu 2006 a 17. a 18. října testoval poprvé Aston Martin DBR9 na brněnském Masarykově okruhu.
Vítězný tým ročníku 2003 a 2004 se vrací příští rok do seriálu FIA GT a cílem je porážka letos suverénních Maserati s vozem britské výroby.
V Brně se testů zúčastnil Christian Pescatori, ale o oficiální sestavě zatím nic bližšího oznámeno nebylo. Dá se však předpokládat, že by se za volantem měl objevit bývalý šampion Matteo Bobbi.
Další testy jsou v plánu v následujících týdnech na okruzích Paul Ricard a Vallelunga.
Foto: BMS Scuderia Italia
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?