BMS Scuderia Italia už testoval Aston Martin

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: BMS Scuderia Italia
Daniel Šupa 22. října 2005 11:54
Sdílej:

Špičkový italský tým opouští Ferrari, už převzal své nové vybavení pro příští sezonu 2006 a 17. a 18. října testoval poprvé Aston Martin DBR9 na brněnském Masarykově okruhu.

Vítězný tým ročníku 2003 a 2004 se vrací příští rok do seriálu FIA GT a cílem je porážka letos suverénních Maserati s vozem britské výroby.

V Brně se testů zúčastnil Christian Pescatori, ale o oficiální sestavě zatím nic bližšího oznámeno nebylo. Dá se však předpokládat, že by se za volantem měl objevit bývalý šampion Matteo Bobbi.

Další testy jsou v plánu v následujících týdnech na okruzích Paul Ricard a Vallelunga.

Foto: BMS Scuderia Italia

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?