Nová trať znamenala pre jazdcov a tímy veľa práce s poznávaním.
Prvých 90 minút tréningu sa mechanici a piloti trápili s najlepším nastavením pre novú Tureckú trať, kde len nedávno zažila debut Formula 1. V tomto boji sa nejlepšie darilo posádke Maserati MC 12 so štartovným číslom 16 tímu JMB Racing.
Posádka v zložení Peter/Pillon/Artam svoj najlepší čas zaznamenala až v závere tréningu s časom 1:51.597. Samotný Philipp Peter bol nadmieru spokojný s ich výkonom. Na druhej strane si veľmi dobre uvedomoval nie veľký odstup dvoch áut Ferrari v podaní tímov GPC Sport a Larbre Competition.
Auto s číslom 15 takisto z tímu JMB Racing, si vyslúžilo na novej trati najväčší handycap v podobe záťaže 100 kg. Napriek tomu posádke Bertolini/Wendlinger patrilo siedme miesto so stratou takmer dvoch sekúnd.
V súvislosti debutu na Tureckej trati znejú z Paddocku ohlasy, ktoré jasne nasvedčujú náročnejšej práci so spoznávaním trate, ale aj s veľkou obľubou atraktivity zo strany pilotov.
Kategóriu GT2 na 12. a 13. mieste obsadilo dou tímu Gruppem Racing na Porsche 996 GT3 RSR so ziskom viac než jeden a pol sekudy pred tretím autom tímu Ebimotors na rovnakom aute.
1. tréning Turecko: výsledky
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?