Dokonalým příkladem takového "vlka v rouše beránčím" je upravený Moskvič 2141 Aleko jednoho ukrajinského tunera. Na sériově vypadajícím Moskviči z roku 1990 není na první pohled, snad až na výjimku 17 palcových kol, nic tak zajímavého. Při bližším zkoumání zaujmou kotoučové brzdy na zadní nápravě, původní Aleko mělo vzadu bubny.
To hlavní se událo pod kapotou. Původní motor o objemu 1,5 litru s výkonem 55 kW (75 koní) byl nahrazen agregátem z Audi TT první generace. Přeplňovaný motor o objemu 1,8 litru dostal nové výfukové potrubí, větší vstřikovací trysky a přeprogramovanou řídící jednotku. Na brzdě mu byl naměřen výkon 298 koní a točivý moment 357 N.m. Manuální převodovka a odpružení s tlumiči Bilstein také pocházejí z Audi TT. Jak je to se zadními kotoučovými brzdami se zjistit nepodařilo. S velkou pravděpodobností pocházejí taktéž ze stejného vozu.
V interiéru ukrytém za tónovanými okny se nacházejí anatomické sedačky Recaro a sportovní volant z Audi S4. K nadstandardní výbavě dále patří xenonové světlomety, podsvícení interiéru LED diodami a co je u upraveného auta téměř povinností, o pořádný zvuk se stará výkonný audiosystém.