Kdo by v tomhle sporťáku hledal jedno z nejnudnějších aut na trhu?

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 2. dubna 2019, 14:33 Google+

Druhá generace Nissanu Leaf patří mezi nejúspěšnější elektromobily na trhu, za což vděčí převážně své sofistikované technice. Co se však týče designu, už to zas taková výhra není. Díky velkému počtu prodaných kusů se však stále častěji setkáváme s vozy, které prošly rukama profesionálních úpravců. A výsledky stojí za to.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Elektrický Nissan Leaf dostal výraznou úpravu od expertů z Kuhl Racing

Elektrický Nissan Leaf dostal výraznou úpravu od expertů z Kuhl Racing | foto: carscoops.com

Sdílejte článek

To ostatně dokazuje i tenhle kousek z dílny japonského úpravce Kuhl Racing, kde změnili exteriér vozu k nepoznání. Čistě elektrický Leaf tak dostal vytažené blatníky, nové nárazníky, nové prahy, spoiler prodlužující linii střechy i nepřehlédnutelný zadní difuzér.

Na sportovnosti i stylu navíc vozu přidávají i velká kola s nízkoprofilovými pneumatikami a také vzduchový podvozek, díky kterému je možné proměnit elektrický hatchback ve stylový low-rider. Dá se navíc předpokládat, že všechny úpravy budou do detailu promyšlené a funkční - ostatně Kuhl Racing se v minulosti proslavili i úpravami vozů jako Nissan GT-R, jak připomíná web Carscoops, který na upravenou novinku upozornil.

O úpravě pohonné jednotky nepadlo ani slovo a tak se dá jen hádat, kolik koní ukrývá pod kapotou. Pokud by se jednalo o základní provedení, pak by výkon dosahoval 149 koní a 319 Nm. V případě výkonnějšího Leaf e+ se pak bavíme o výkonu 217 koní a 340 Nm točivého momentu.

Rozdílné modely pak znamenají i zásadní rozdíl v dojezdu. Zatímco standardní Leaf by měl na jedno nabití urazit až 241 km, výkonnější Leaf e+ by měl díky baterii o kapacitě 62 kWh urazit až 364 kilometrů na jedno nabití.

Vytisknout

Diskuze: Kdo by v tomhle sporťáku hledal jedno z nejnudnějších aut na trhu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Scala

Toužíte po vlastním nápisu na zádi Škody Scala? Pak jste nejspíš Škodě včera…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud