Dealerství nabízí nový Mustang se vstřikováním Nitra, krom 800 koní dostanete i záruku

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 23. listopadu 2018, 12:12 Google+

Vstřikování oxidu dusného do motoru je poměrně jednoduchý způsob, jak z něj dostat pár desítek koní navíc. Většina z nás si však podobné úpravy spojuje hlavně s filmovou sérií Rychle a zběsile, případně s tuningovou scénou. V zámoří však existují i dealerství, kde vám prodají nový vůz vybavený vstřikováním N2O a navíc ani nepřijdete o záruku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Americké dealerství nabízí nový Mustang se vstřikováním N2O, výkonem 800 koní a zárukou

Americké dealerství nabízí nový Mustang se vstřikováním N2O, výkonem 800 koní a zárukou | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Ford Mustang GT je pro většinu z nás dostatečně silné auto již v základu, v dealerství Beechmont Ford Performance jim však sériový výkon nestačil a tak se pustili do úprav. Tou první byl nový Mustang GT s kompresorem o výkonu cca 700 koní, který společnost prodávala zhruba za 40 000 dolarů (cca 915 000 Kč). Zákazník tak dostal nový a profesionálně odladěný vůz, na který měl i záruku. 

Stádo 700 koní pod kapotou už by mělo nejspíš stačit každému, v Beechmont Ford Performance však stále nebyli spokojení a hledali další možnosti, jak výkon navýšit. Odpovědí se nakonec stal tzv. „Drag Pak," se kterým se z upraveného Mustangu stává nenápadný dragster.

V rámci Drag Packu byl totiž Mustang GT osazen lahvemi s oxidem dusným, ovladačem vstřikování Nitra do motoru,, dálkovým otevíráním lahví, závodními pružinami Steeda vhodnými k závodům ve sprintech, závodními pneumatikami Mickey Thompson Street SS, upravenými poloosami, silnější olejovou pumpou a drobnými úpravami motoru.

Podle dealerství se tak z každého Fordu Mustang GT osazeným balíčkem Drag Pak stává vůz, který bez problém pokoří vzdálenost 1/4 míle (cca 402 metru) okolo 10 sekund. Úpravou přitom mohou být osazeny vozy jak s manuální, tak automatickou převodovkou. A pokud by zákazníkům výkon nestačil, stále si mohou nechat Mustang osadit i turbem nebo kompresorem.

Na celé úpravě je však poměrně unikátní, že je na vůz stále poskytována záruka. Není sice zcela zřejmé, na co všechno se záruka vztahuje, ovšem podle marketingového manažera dealerství by jedinou potřebnou údržbou, kterou bude muset majitel provádět, mělo být doplňování lahví s N2O.

zdroj: youtube.com

„Nitro je velice efektivní a podceňovaný způsob, jak vozu přidat na výkonu. Není o nic víc nebezpečné než turbo nebo kompresor, jen se snadněji zneužívá," uvedl Charlie Watson, marketingový manažer dealerství.

Vytisknout

Diskuze: Dealerství nabízí nový Mustang se vstřikováním Nitra, krom 800 koní dostanete i záruku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Cena dálničních známek pro rok 2025, vozy s alternativními pohony mají výrazné slevy

Škoda Elroq

První jízdy s novou Škodou Elroq – má potenciál dobýt český trh s elektromobily ?

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

Nový designový jazyk ihned upoutá designem mřížky chladiče. Její výrazná šestihranná forma působí vzpřímeněji a autenticky.

Škoda odkrývá budoucnost svého designu, co prozradil šéfdesignér Stefani?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena dálničních známek pro rok 2025, vozy s alternativními pohony mají výrazné slevy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud