Černá barva, splývavé tvary elegantního kupé, nejmodernější technologie, neslyšný elektrický provoz a brutální výkon. Ne, nebavíme se o legendárním voze KITT, ale o speciálně upraveném BMW i8, které si do parády vzali specialisté z AC Schnitzer
BMW i8 patří díky svému designu i díky použité technice k jedněm z nejzajímavějších automobilů, které můžeme na silnici potkat. Úchvatné je samozřejmě už v sériovém stavu a v jakékoliv barvě, ovšem výsledek práce techniků z AC Schnitzer posunul tento vůz opět o pořádný kus dál.
Už na první pohled si můžeme všimnout agresivnějšího ale přesto stále velmi elegantního a futuristického předního nárazníku, boční siluetu lemují nové prahy a na zadní části se objevil nový a poměrně decentní spoiler, nesoucí logo tuningové společnosti.
Opomenout nemůžeme ani výrazná tmavě bronzová kola značky HRE, která majitel vozu upřednostnil před dvoubarevnými kovanými disky AC1, které úpravce ke svým vozům standardně dodává. Samotný podvozek pak prošel drobným snižováním, u přední nápravy o 25 mm a u té zadní o 20 mm.
Jak je patrné z registračních značek, vůz patří belgickému majiteli a v Belgii byl také vyfocen uživatelem webu Autogespot s uživatelským jménem Sanvr2202.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?