Černá barva, splývavé tvary elegantního kupé, nejmodernější technologie, neslyšný elektrický provoz a brutální výkon. Ne, nebavíme se o legendárním voze KITT, ale o speciálně upraveném BMW i8, které si do parády vzali specialisté z AC Schnitzer
BMW i8 patří díky svému designu i díky použité technice k jedněm z nejzajímavějších automobilů, které můžeme na silnici potkat. Úchvatné je samozřejmě už v sériovém stavu a v jakékoliv barvě, ovšem výsledek práce techniků z AC Schnitzer posunul tento vůz opět o pořádný kus dál.
Už na první pohled si můžeme všimnout agresivnějšího ale přesto stále velmi elegantního a futuristického předního nárazníku, boční siluetu lemují nové prahy a na zadní části se objevil nový a poměrně decentní spoiler, nesoucí logo tuningové společnosti.
Opomenout nemůžeme ani výrazná tmavě bronzová kola značky HRE, která majitel vozu upřednostnil před dvoubarevnými kovanými disky AC1, které úpravce ke svým vozům standardně dodává. Samotný podvozek pak prošel drobným snižováním, u přední nápravy o 25 mm a u té zadní o 20 mm.
Jak je patrné z registračních značek, vůz patří belgickému majiteli a v Belgii byl také vyfocen uživatelem webu Autogespot s uživatelským jménem Sanvr2202.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.