Černá barva, splývavé tvary elegantního kupé, nejmodernější technologie, neslyšný elektrický provoz a brutální výkon. Ne, nebavíme se o legendárním voze KITT, ale o speciálně upraveném BMW i8, které si do parády vzali specialisté z AC Schnitzer
BMW i8 patří díky svému designu i díky použité technice k jedněm z nejzajímavějších automobilů, které můžeme na silnici potkat. Úchvatné je samozřejmě už v sériovém stavu a v jakékoliv barvě, ovšem výsledek práce techniků z AC Schnitzer posunul tento vůz opět o pořádný kus dál.
Už na první pohled si můžeme všimnout agresivnějšího ale přesto stále velmi elegantního a futuristického předního nárazníku, boční siluetu lemují nové prahy a na zadní části se objevil nový a poměrně decentní spoiler, nesoucí logo tuningové společnosti.
Opomenout nemůžeme ani výrazná tmavě bronzová kola značky HRE, která majitel vozu upřednostnil před dvoubarevnými kovanými disky AC1, které úpravce ke svým vozům standardně dodává. Samotný podvozek pak prošel drobným snižováním, u přední nápravy o 25 mm a u té zadní o 20 mm.
Jak je patrné z registračních značek, vůz patří belgickému majiteli a v Belgii byl také vyfocen uživatelem webu Autogespot s uživatelským jménem Sanvr2202.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?