Mezi milovníky motorismu a automobilů se už dlouhé roky nese heslo "Kola dělají auto". A právě tohoto hesla se snaží využívat různí výrobci exkluzivních disků, mezi které patří i společnost Vossen, která nedávno představila speciální kola pro Ford Focus RS.
Společnost Vossen má mezi výrobci kol velmi dobré jméno i postavení, její disky najdeme i na výkonných vozech jako Ferrari či Lamborghini, takže s jejími cenami to není vůbec jednoduché. Kupříkladu jedno kolo ze série HC3 vyjde zákazníky na 1.700 dolarů (37.000 Kč).
To se ovšem bavíme o těch nejmenších základních 19 " palcových discích, Vossen přitom nabízí disky až do rozměru 24 " palců, které si navíc můžete specifikovat do 48 barev. Tím ovšem nabídka nekončí, zákazníci si mohou nechat svá kola vylepšit ještě gravírováním, středovými matkami nebo různými krytkami šroubů.
Už v základu se tedy bavíme o sadě kol za 6.800 dolarů (149.000 Kč) a to jsme ještě nezahrnuli žádnou z výše zmíněných možností. Mnoho zákazníků s exkluzivními vozy však s takovými příplatky jistě nebude mít problém.
Nicméně když se člověk odpoutá od zajímavého vzhledu Forucu RS na těchto zajímavých kolech a podívá se do ceníků, pak vcelku rychle zjistí, že samotný Focus RS se dá v USA pořídit již od 36.120 dolarů (792.000 Kč), tudíž připlácet takřka 150.000 Kč jen za sadu kol zní dost šíleně, jakkoliv dobře na nich vůz vypadá.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?