Američané milují pick-upy, zvlášť model F-150, který je často označován za nejprodávanější automobil v USA. Toho se rozhodl využít úpravce Shelby, který oblíbenému pick-upu nadělil agresivní vzhled a pořádnou porci výkonu.
Že je Shelby F-150 Super Snake něčím výjimečným poznáte hned na první pohled. Velký nasávací otvor na kapotě motoru, větší a agresivně vyhlížející nárazníky vyplněné síťovinou, závodní pruhy a všudypřítomné nápisy Shelby a odznáčky kobry člověku hned napoví, odkud brali designéři inspiraci při navrhováním tohohle monstra - pokud netušíte, inspirací se stal Ford Mustang Super Snake.
Uvnitř vozu se toho příliš nezměnilo. Kromě plakety se sériovým číslem každého vozu zde přibylo jen pár dalších znaků kobry a odkazů na slavnou historii vozů Shelby.
Pod kapotou zůstal pětilitrový motor V8, který dostal pořádný kompresor, nový systém sání, větší vstřikovače a upravenou škrtící klapku. Díky tomu se vyhoupl ze sériového výkonu 385 koní na 750 koní.
Maximální rychlsot ani hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h nám Shelby bohužel neprozradil. Víme ale, že vůz bude dostupný s pohonem zadních i všech kol. Produkce bude omezena na 150 kusů a cena jednoho začne na 96,680 dolarů, tedy asi 2,3 milionu korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.