Daehler Design & Technik GmbH je další z nekonečného zástupu německých úpravců luxusních a výkonných automobilů. Jejich nejnovější kreací je balíček pro úpravu BMW M4 Convertible.
Sériové BMW M4 Convertible dává řidiči k dispozici výkon 425 koňských sil. Inženýrům z Daehler Design & Technik GmbH se to ale zdálo málo. Proto připravily pro tuto bavorskou krásku hned dva balíčky s úpravou výkonu.
Při použití prvního z nich výkon naroste na hodnotu 503 koní a točivý moment na celých 700 Nm. Díky těmto číslům dokáže sprintovat z nuly na sto kilometrů v hodině za 4 vteřiny a zrychlovat dokáže až do rychlosti 315 km/h.
Při využití druhého balíčku ze své „em čtyřky“ vymáčknete dokonce 532 koní výkonu a zadní pneumatiky budou úpět pod náporem 730 Nm. Na 100 km/h vůz po této úpravě vystřelí za 3,9 vteřiny a ručička tachometru se zastaví na rychlost 327 km/h.
Úprava výkonu ale není to jediné, co tento balíček obsahuje. Za své peníze dostanete i úpravu podvozku, silnější brzdy a přepracovaný výfukový systém z nerezová oceli. Exteriér vozu je pak doplněn o zadní difuzor a přední spliter z uhlíkových vláken a nechybí ani nová hliníková kola.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.