Tisíc koní pro Ferrari 488 GTB od xXx Performance!

ar5, 2. prosince 2015, 01:00 Google+

S blížícím se koncem roku se rojí i záplavy různých tuningových úprav. Tou nejnovější je tunerské dílo od firmy xXx Performance, jenž si pohrálo s Ferrari 488 GTB.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ferrari 488 GTB od xXx Performance

Ferrari 488 GTB od xXx Performance | foto: xXx Performance

Sdílejte článek

Je to jeden z prvních aftermarketových specialistů, co se vrhl na zvýšení přeplňovaného motoru modelu 488 GTB. Jeho twin-turbo 3,9-litrový osmiválec sice poskytuje v základu 670 koní a 760 Nm, jenže s výkonnostním balíčkem se hodnoty posunuly na ohromných 750 koní a 830 Nm točivého momentu.

Jenže i tak se najdou někteří, co řeknou, že je to nic moc. A proto se tuner rozhodl nabídnout i další dva pakety. Druhý zvyšuje počet koní na 850 koní a 930 Nm, zatímco balíček číslo 3 nadopuje motor na rovných 1000 koní a 1.250 Nm. Zatím se tak jedná o nejsilnější sadu dostupnou pro nové Ferrari 488 GTB. Ve výsledku je pak silnější už jen hybridní hypersport FXX K.

Veškeré úpravy bylo možné provést za pomoci přeprogramování řídící jednotky motoru, instalací nových filtrů a nového sportovního výfuku. Ten obsahuje ovladatelné klapky a tím pádem i agresivnější zvuk. xXx Performance si dále pohrál se vzhledem vozu, a tak se Ferrari 488 GTB dočkalo předního spoileru, bočních prahů a zadního  difuzoru z hlíkových vláken.

Původní kola byla nahrazena 21-palcovými disky Vossen VPS-315T s pneumatikami o rozměru 245/30 ZR21 vpředu a 325/35 ZR21 vzadu. Světlá výška auta byla snížena o 35 mm díky nové sadě pružin a vozu nechybí ani hydraulický systém. Ten umí případně zvýšit světlou výšku v případě, že je potřeba přejet například vystouplý zpomalovací práh.

Vytisknout

Diskuze: Tisíc koní pro Ferrari 488 GTB od xXx Performance!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Snowman (render)

Sedmimístné SUV Škoda nezastaví ani Dieselgate, premiéra už v příštím roce

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud