Automobilová výstava v Las Vegas se nám nezadržitelně blíží a američtí tuneři se předhání v tom, kdo předvede propracovanější dílo. Co říkáte na výtvor společnosti Ark Performace?
Americká tuningová společnost Ark Performance se chlubí tím, že při svých úpravách automobilů spolupracuje již sedm let v kuse s automobilkou Hyundai. Pro letošní automobilovou výstavu, SEMA, konanou v americkém městě hříchu, Las Vegas, si tato společnost připravila opravdu speciální kousek.
Jedná se o přepracovaný sporťák Hyundai Genesis Coupe. Ten by se po úpravách, kterými prošel nemusel bát souboje ani s takovými vozy jako je BMW Z4 nebo Lexus RC F.
Pod jeho kapotou se namísto 3,8 litrového motoru V6 nachází čtyřlitrová „vé šestka“. Ta je obdařena kompresorem Rotrex. Nejen díky těmto úpravám se nyní na zadní kola dostavuje skrze šestistupňový manuál více než 500 koňských sil.
Je velká škoda, že nám Ark Performance neposkytl i pohled od interiéru vozu. Američané totiž slibují nebývalý luxus, spojený se sportovním volantem a výjimečně řešenou palubní deskou. Pohled do interiéru se nám tak pravděpodobně naskytne až po slavnostním odhalení vozu, které proběhne již třetího listopadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.