Automobilová výstava v Las Vegas se nám nezadržitelně blíží a američtí tuneři se předhání v tom, kdo předvede propracovanější dílo. Co říkáte na výtvor společnosti Ark Performace?
Americká tuningová společnost Ark Performance se chlubí tím, že při svých úpravách automobilů spolupracuje již sedm let v kuse s automobilkou Hyundai. Pro letošní automobilovou výstavu, SEMA, konanou v americkém městě hříchu, Las Vegas, si tato společnost připravila opravdu speciální kousek.
Jedná se o přepracovaný sporťák Hyundai Genesis Coupe. Ten by se po úpravách, kterými prošel nemusel bát souboje ani s takovými vozy jako je BMW Z4 nebo Lexus RC F.
Pod jeho kapotou se namísto 3,8 litrového motoru V6 nachází čtyřlitrová „vé šestka“. Ta je obdařena kompresorem Rotrex. Nejen díky těmto úpravám se nyní na zadní kola dostavuje skrze šestistupňový manuál více než 500 koňských sil.
Je velká škoda, že nám Ark Performance neposkytl i pohled od interiéru vozu. Američané totiž slibují nebývalý luxus, spojený se sportovním volantem a výjimečně řešenou palubní deskou. Pohled do interiéru se nám tak pravděpodobně naskytne až po slavnostním odhalení vozu, které proběhne již třetího listopadu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?