Tři otázky pro Oliviera Quesnela, týmového šéfa Citroën Total WRT
Vraťme se ještě k Finsku. Sébastien Ogier druhý, Sébastien Loeb hned za ním. Většinou se ovšem čekalo obrácené pořadí.Stejně jako v Portugalsku jsme dali přednost sportovní stránce před taktickými zásahy do pořadí. Důležitý je celkový náhled na situaci. Mikko Hirvonen vypadl a Petter Solberg byl až za našimi jezdci. Třetí místo se pro Sébastiena Loeba jevilo z pohledu mistrovství světa pilotů jako velmi dobrý výsledek. Díky Ogierovi a jeho druhému místu jsme byli schopní držet Jari-Matti Latvalu dál pod tlakem. Zároveň tento výsledek znamenal, že Ogier neztratil příliš mnoho bodů na Latvalu, jeho nejvážnějšího soupeře v mistrovství světa. Celou situaci jsme s oběma jezdci konzultovali a sám Sébastien Loeb řekl, že za daných podmínek by nechtěl skončit druhý.
Znamená to, že vaši piloti budou moci mezi sebou bojovat až do konce sezony?Cíl pro Citroën Racing je jasný - udržet tituly v mistrovství světa pilotů i v Poháru konstruktérů. Nyní se nám to daří a míříme k tomu, jak Sébastien Loeb, tak Citroën vedou v obou šampionátech. Podobně jako ve Finsku budeme podrobně analyzovat každou situaci, která vznikne.
Dani Sordo a nový spolujezdec Diego Vallejo. Je to pro něho začátek nové éry?Určitě, doufám, že tomu tak bude. S výjimkou Rally Bulharsko prožil Dani až dosud poměrně obtížné období. Bylo zřejmé, že změna je nezbytná. Bylo ale na něm, aby se rozhodl. Své rozhodnutí nakonec udělal po zralé úvaze a po zvážení několika možností. Chtěli bychom Diega přivítat a doufáme, že pomůže Danimu dokončit sezonu na co nejvyšší příčce. Jsem přesvědčen, že jeho první vítězství v mistrovství světa není moc daleko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.