Tři otázky pro Oliviera Quesnela, týmového šéfa Citroën Total WRT
Vraťme se ještě k Finsku. Sébastien Ogier druhý, Sébastien Loeb hned za ním. Většinou se ovšem čekalo obrácené pořadí.Stejně jako v Portugalsku jsme dali přednost sportovní stránce před taktickými zásahy do pořadí. Důležitý je celkový náhled na situaci. Mikko Hirvonen vypadl a Petter Solberg byl až za našimi jezdci. Třetí místo se pro Sébastiena Loeba jevilo z pohledu mistrovství světa pilotů jako velmi dobrý výsledek. Díky Ogierovi a jeho druhému místu jsme byli schopní držet Jari-Matti Latvalu dál pod tlakem. Zároveň tento výsledek znamenal, že Ogier neztratil příliš mnoho bodů na Latvalu, jeho nejvážnějšího soupeře v mistrovství světa. Celou situaci jsme s oběma jezdci konzultovali a sám Sébastien Loeb řekl, že za daných podmínek by nechtěl skončit druhý.
Znamená to, že vaši piloti budou moci mezi sebou bojovat až do konce sezony?Cíl pro Citroën Racing je jasný - udržet tituly v mistrovství světa pilotů i v Poháru konstruktérů. Nyní se nám to daří a míříme k tomu, jak Sébastien Loeb, tak Citroën vedou v obou šampionátech. Podobně jako ve Finsku budeme podrobně analyzovat každou situaci, která vznikne.
Dani Sordo a nový spolujezdec Diego Vallejo. Je to pro něho začátek nové éry?Určitě, doufám, že tomu tak bude. S výjimkou Rally Bulharsko prožil Dani až dosud poměrně obtížné období. Bylo zřejmé, že změna je nezbytná. Bylo ale na něm, aby se rozhodl. Své rozhodnutí nakonec udělal po zralé úvaze a po zvážení několika možností. Chtěli bychom Diega přivítat a doufáme, že pomůže Danimu dokončit sezonu na co nejvyšší příčce. Jsem přesvědčen, že jeho první vítězství v mistrovství světa není moc daleko.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?