Ve dnech 24. a 25. dubna přivítá Global Assistance Arena v Sosnové nejlepší rallycrossové jezdce nejen z České republiky, ale také z Rakouska, Polska a Maďarska na úvodním podniku nové sezony. Po dlouhé zimní přestávce se tak diváci mohou těšit na dramatické souboje hned ve čtyřech divizích.
Závod Mogul Rallycross Sosnová je započítáván kromě Mezinárodního mistrovství ČR, také do seriálu FIA Zóna Střední Evropy, Mistrovství Polska, Mistrovství Rakouska a Mistrovství Maďarska. Ačkoliv uzávěrka přihlášek je teprve v polovině dubna, tak pořadatelé z Autoklubu Česká Lípa očekávají na osm desítek jezdců.Připomeňme si, že tituly Mezinárodních mistrů ČR obhajují Peter Ramler (SEAT Leon T16 4x4), Jaroslav Kalný (Peugeot 206), Roman Častoral (Opel Astra OPC). V Mistrovství ČR Divize 4 zvítězil Jaroslav Skála (Peugeot 205). V zónovém šampionátu byli vloni nejúspěšnější Zoltan Harsányi (Mitsubishi Lancer Evo), Petr Bílek (Škoda Fabia), Roman Častoral (Opel Astra OPC) a Tomáš Hurt (Peugeot 206).
Vzhledem k tomu, že evropský šampionát začíná o týden později, tak lze předpokládat, že řada reprezentantů využije sosnovský závod k poslednímu otestování svých vozů.V sobotu 24. dubna jsou na programu volné a měřené tréninky a první série rozjížděk. V neděli 25. dubna se začíná zahřívacím tréninkem, na který navazují dvě série rozjížděk a finálové jízdy.Podrobné informace na www.rallycross-sosnová.cz.
Časový harmonogram:Sobota 24. dubna13:00 Volné tréninky14:30 Oficiální trénink16:00 První série rozjížděkNeděle 25. dubna8:30 Warm Up9:45 Druhá série rozjížděk12:00 Třetí série rozjížděk14.45 FináleJindřich Lasík, 28.3.2010Tiskové středisko
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.