Ve dnech 24. a 25. dubna přivítá Global Assistance Arena v Sosnové nejlepší rallycrossové jezdce nejen z České republiky, ale také z Rakouska, Polska a Maďarska na úvodním podniku nové sezony. Po dlouhé zimní přestávce se tak diváci mohou těšit na dramatické souboje hned ve čtyřech divizích.
Závod Mogul Rallycross Sosnová je započítáván kromě Mezinárodního mistrovství ČR, také do seriálu FIA Zóna Střední Evropy, Mistrovství Polska, Mistrovství Rakouska a Mistrovství Maďarska. Ačkoliv uzávěrka přihlášek je teprve v polovině dubna, tak pořadatelé z Autoklubu Česká Lípa očekávají na osm desítek jezdců.Připomeňme si, že tituly Mezinárodních mistrů ČR obhajují Peter Ramler (SEAT Leon T16 4x4), Jaroslav Kalný (Peugeot 206), Roman Častoral (Opel Astra OPC). V Mistrovství ČR Divize 4 zvítězil Jaroslav Skála (Peugeot 205). V zónovém šampionátu byli vloni nejúspěšnější Zoltan Harsányi (Mitsubishi Lancer Evo), Petr Bílek (Škoda Fabia), Roman Častoral (Opel Astra OPC) a Tomáš Hurt (Peugeot 206).
Vzhledem k tomu, že evropský šampionát začíná o týden později, tak lze předpokládat, že řada reprezentantů využije sosnovský závod k poslednímu otestování svých vozů.V sobotu 24. dubna jsou na programu volné a měřené tréninky a první série rozjížděk. V neděli 25. dubna se začíná zahřívacím tréninkem, na který navazují dvě série rozjížděk a finálové jízdy.Podrobné informace na www.rallycross-sosnová.cz.
Časový harmonogram:Sobota 24. dubna13:00 Volné tréninky14:30 Oficiální trénink16:00 První série rozjížděkNeděle 25. dubna8:30 Warm Up9:45 Druhá série rozjížděk12:00 Třetí série rozjížděk14.45 FináleJindřich Lasík, 28.3.2010Tiskové středisko
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.