Ve dnech 24. a 25. dubna přivítá Global Assistance Arena v Sosnové nejlepší rallycrossové jezdce nejen z České republiky, ale také z Rakouska, Polska a Maďarska na úvodním podniku nové sezony. Po dlouhé zimní přestávce se tak diváci mohou těšit na dramatické souboje hned ve čtyřech divizích.
Závod Mogul Rallycross Sosnová je započítáván kromě Mezinárodního mistrovství ČR, také do seriálu FIA Zóna Střední Evropy, Mistrovství Polska, Mistrovství Rakouska a Mistrovství Maďarska. Ačkoliv uzávěrka přihlášek je teprve v polovině dubna, tak pořadatelé z Autoklubu Česká Lípa očekávají na osm desítek jezdců.Připomeňme si, že tituly Mezinárodních mistrů ČR obhajují Peter Ramler (SEAT Leon T16 4x4), Jaroslav Kalný (Peugeot 206), Roman Častoral (Opel Astra OPC). V Mistrovství ČR Divize 4 zvítězil Jaroslav Skála (Peugeot 205). V zónovém šampionátu byli vloni nejúspěšnější Zoltan Harsányi (Mitsubishi Lancer Evo), Petr Bílek (Škoda Fabia), Roman Častoral (Opel Astra OPC) a Tomáš Hurt (Peugeot 206).
Vzhledem k tomu, že evropský šampionát začíná o týden později, tak lze předpokládat, že řada reprezentantů využije sosnovský závod k poslednímu otestování svých vozů.V sobotu 24. dubna jsou na programu volné a měřené tréninky a první série rozjížděk. V neděli 25. dubna se začíná zahřívacím tréninkem, na který navazují dvě série rozjížděk a finálové jízdy.Podrobné informace na www.rallycross-sosnová.cz.
Časový harmonogram:Sobota 24. dubna13:00 Volné tréninky14:30 Oficiální trénink16:00 První série rozjížděkNeděle 25. dubna8:30 Warm Up9:45 Druhá série rozjížděk12:00 Třetí série rozjížděk14.45 FináleJindřich Lasík, 28.3.2010Tiskové středisko
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?