Zatím největší změnu zaznamenala Valašská rally ve svém názvu. Jeho základní podobu doplnilo pojmenování generálního partnera Sheron.
Pro příznivce jedné z nejpopulárnějších českých automobilových soutěží, jíž Valaška bezesporu je, však o novinku v tom pravém smyslu slova nejde. Jistě si pamatují, že značka Sheron se v jejím názvu objevila již dříve – v roce 2005. V následujícím období však byla Valašská rally po reorganizaci soutěžního kalendáře zařazena do jiné kategorie než je Mezinárodní mistrovství České republiky, čímž došlo k přerušení spolupráce na předchozí úrovni. Vazby však naštěstí nebyly narušeny nenávratně a tak po vyřešení všech formalit došlo k obnovení spolupráce Valašské rally a Sheronu na té nejvyšší úrovni.Značka Sheron společnosti DF Partner s.r.o. je značkou špičkové autochemie, autokosmetiky a autopříslušenství. Sheron je dlouhodobě partnerem jednoho z nejúspěšnějších českých soutěžáků, několikanásobného vítěze Valašské rally, úřadujícího Mistra České republiky a valašského automobilového matadora se zkušenostmi ze světových rally Romana Kresty."Jsme velmi rádi, že došlo k opětovnému navázání spolupráce. Věřím, že naše vztahy povedou ke zvýšení sportovní i společenské úrovně Valašské rally. Přístupu značky Sheron si ceníme v současné době o to víc, že do opětovného vztahu s Valaškou vstoupila v době, kdy je všude kolem nás tolik omílána hospodářská krize, která prý takovým i obdobným akcím, respektive spolupráci na obdobné úrovni brání. V případě značky Sheron je opak pravdou a organizátoři Valašské rally jsou jí za to vděčni," poznamenal ředitel Sheron Valašská rally 2010 Miroslav Hošák.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.