Zatím největší změnu zaznamenala Valašská rally ve svém názvu. Jeho základní podobu doplnilo pojmenování generálního partnera Sheron.
Pro příznivce jedné z nejpopulárnějších českých automobilových soutěží, jíž Valaška bezesporu je, však o novinku v tom pravém smyslu slova nejde. Jistě si pamatují, že značka Sheron se v jejím názvu objevila již dříve – v roce 2005. V následujícím období však byla Valašská rally po reorganizaci soutěžního kalendáře zařazena do jiné kategorie než je Mezinárodní mistrovství České republiky, čímž došlo k přerušení spolupráce na předchozí úrovni. Vazby však naštěstí nebyly narušeny nenávratně a tak po vyřešení všech formalit došlo k obnovení spolupráce Valašské rally a Sheronu na té nejvyšší úrovni.Značka Sheron společnosti DF Partner s.r.o. je značkou špičkové autochemie, autokosmetiky a autopříslušenství. Sheron je dlouhodobě partnerem jednoho z nejúspěšnějších českých soutěžáků, několikanásobného vítěze Valašské rally, úřadujícího Mistra České republiky a valašského automobilového matadora se zkušenostmi ze světových rally Romana Kresty."Jsme velmi rádi, že došlo k opětovnému navázání spolupráce. Věřím, že naše vztahy povedou ke zvýšení sportovní i společenské úrovně Valašské rally. Přístupu značky Sheron si ceníme v současné době o to víc, že do opětovného vztahu s Valaškou vstoupila v době, kdy je všude kolem nás tolik omílána hospodářská krize, která prý takovým i obdobným akcím, respektive spolupráci na obdobné úrovni brání. V případě značky Sheron je opak pravdou a organizátoři Valašské rally jsou jí za to vděčni," poznamenal ředitel Sheron Valašská rally 2010 Miroslav Hošák.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.