Zatím největší změnu zaznamenala Valašská rally ve svém názvu. Jeho základní podobu doplnilo pojmenování generálního partnera Sheron.
Pro příznivce jedné z nejpopulárnějších českých automobilových soutěží, jíž Valaška bezesporu je, však o novinku v tom pravém smyslu slova nejde. Jistě si pamatují, že značka Sheron se v jejím názvu objevila již dříve – v roce 2005. V následujícím období však byla Valašská rally po reorganizaci soutěžního kalendáře zařazena do jiné kategorie než je Mezinárodní mistrovství České republiky, čímž došlo k přerušení spolupráce na předchozí úrovni. Vazby však naštěstí nebyly narušeny nenávratně a tak po vyřešení všech formalit došlo k obnovení spolupráce Valašské rally a Sheronu na té nejvyšší úrovni.Značka Sheron společnosti DF Partner s.r.o. je značkou špičkové autochemie, autokosmetiky a autopříslušenství. Sheron je dlouhodobě partnerem jednoho z nejúspěšnějších českých soutěžáků, několikanásobného vítěze Valašské rally, úřadujícího Mistra České republiky a valašského automobilového matadora se zkušenostmi ze světových rally Romana Kresty."Jsme velmi rádi, že došlo k opětovnému navázání spolupráce. Věřím, že naše vztahy povedou ke zvýšení sportovní i společenské úrovně Valašské rally. Přístupu značky Sheron si ceníme v současné době o to víc, že do opětovného vztahu s Valaškou vstoupila v době, kdy je všude kolem nás tolik omílána hospodářská krize, která prý takovým i obdobným akcím, respektive spolupráci na obdobné úrovni brání. V případě značky Sheron je opak pravdou a organizátoři Valašské rally jsou jí za to vděčni," poznamenal ředitel Sheron Valašská rally 2010 Miroslav Hošák.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?