Bohemka bez Karla Trojana

Trojan, Karel
Trojan, Karel, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Tomáš Urban 16. října 2009 09:18
Sdílej:

Letošní závěrečný podnik MMČR – Rally Bohemia – se tentokrát bude muset obejít bez účasti Karla Trojana, který v průběhu roku nedobrovolně vystřídal několik spolujezdců a sezóna se všeobecně neodvíjela zrovna dle jeho představ.

Do bojů o poslední příděl bodů do hodnocení MMČR 2009 se chtěli zapojit i oba obvyklí členové týmu Korno Motorsport, Karel Trojan a Petr Řihák, leč okolnosti tomu nebyly nakloněny. Nedávno navrátivší se Petr Řihák, který delší dobu absentoval na tratích rychlostních zkoušek si minulý týden ozkoušel další ostrý start ve Šternberku, kde se však po RZ1 objevily vážné zdravotní problémy, které následně vedly až k odstoupení navigovaného Slávy Ducháčka i s Petrem Řihákem ze závodu. Je pravděpodobné, že tyto problémy souvisí se zraněními, utrpěnými loni na Slovensku při Rally Tatry, ale to nechť posoudí lékaři.

Každopádně jde o jeden z důvodů, proč se nakonec Karel Trojan rozhodl neodstartovat do Rally Bohemia. Za závoděním Karla Trojana nestojí žádný opravdu silný sponzor a z velké části si své závodění Karel hradí sám. Otázka financí je tak i vzhledem k médii donekonečna omílané finanční krizi na prvním místě. Neutěšená finanční situace dokonce vede Karla Trojana k tomu, že navzdory svému dosavadnímu přesvědčení přemýšlí o možnosti pronajímat svůj soutěžní vůz. Kdo Karla zná, ví, že by za normálních okolností nikomu svého plechového miláčka nepůjčil.

Sestavování rozpočtu na sezónu je čím dál tím složitější, a tak momentálně Karel Trojan s Petrem Řihákem ani neví, jak bude jejich rallyové působení v příštím roce vypadat. Petr Řihák se v současné době vydal po celé řadě lékařských vyšetření, která by měla potvrdit či vyvrátit jeho obavy o zdraví a Karel Trojan bude pravděpodobně hledat případného zájemce na pronájem svého soutěžního vozu.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.