Slávnostným predstavením posádok na centrálnom námestí Rynek v Rzeszowe odštartovalo podujatie pod názvom KARPACKIE 18. RAJD RZESZOWSKI.
Cez štartovú rampu prešlo celkovo 61 posádok, z ktorých bude 37 bojovať v rámci Mediaracing Majstrovstiev Slovenska v rally 2009.
Dnes (piatok 7.8.2009) už posádky vyštartujú „naostro“ do rýchlostných skúšok. V programe prvého dňa súťaže je zahrnutých 7 rýchlostných skúšok o dĺžke 109,14 kilometrov, ktoré sa budú jazdiť na štyroch rôznych úsekoch. Ako posledná je v prvom dni súťaže zaradená rýchlostná skúška Browar, ktorej trať vedie aj územím pivovaru Karpackie – hlavného sponzora spoločnosť VAN PUR S.A. Z tejto rýchlostnej skúšky bude zabezpečený priamy televízny prenos, ktorý budú môcť diváci sledovať nielen na veľkoplošnej obrazovke v centre Rzeszowa, ale aj v regionálne televízii TVP Rzeszów v piatok o 18,30 hodine. Možnosť sledovať túto rýchlostnú skúšku on-line je aj na webovej stránke www.rzeszow.tvp.pl
Alexander Baffy: „Kto dôjde do cieľa je víťaz. Bude to veľmi ťažké.“
Jozef Béreš jr: „Trate sú veľmi ťažké, technické.“
Grzegorz Grzyb: „Vymenili sme auto, ideme s Peugeotom. Najazdil som s ním približne 40 kilometrov, uvidíme ako bude fungovať.“
Igor Drotár:„Veľmi ťažké rýchlostné skúšky, treba ísť opatrne.“
Daniel Landa:„Trate sú krásne, určite sa budeme snažiť ísť čo najrýchlejšie.“ Všetky informácie o súťaži nájdete na web stránke www.rallye.sk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.