Štart na tohtoročnej IMPA RALLY BRATISLAVA mal pre posádku slovenského FIAT RUFA Rally Teamu zvláštnu príchuť, keďže jej posádka tu v minulom roku zvíťazila.
Vďaka nabitému tímovému programu pricestovala posádka slovenského FIAT RUFA Rally Teamu, Grzegorz Grzyb – Przemyslav Mazur do Bratislavy až vo štvrtok večer a ihneď v piatok ráno sa pustila do obhliadky tratí.
Po nich nasledoval veľmi krátky test vozidla Fiat Grande Punto S2000, povinné preberanie a podvečer predstavenie posádok na štartovej rampe. V sobotu ráno nasledoval ostrý štart. Ten nebol vôbec jednoduchý, keďže Grzyb v jednej zo zákrut na mestskom okruhu vytočil hodiny, čoho následkom bola strata a zaradenie sa až na sedemnástu priečku celkového poradia. Našťastie, táto chyba bola jedinou počas celej súťaže a Grzyb s Mazurom dokázali držať krok s konkurenciou. Dokonca spoločne dokázali na úzkej lesnej, technicky náročnej rýchlostnej skúške Borinka vo všetkých troch prejazdoch poraziť aj trojicu vozidiel špecifikácie WRC.
Nakoniec skončila posádka FIAT RUFA Rally Teamu na štvrtom mieste v celkovom poradí ihneď za trojicou vozidiel špecifikácie WRC a zaslúžene vyhrala skupinu N, ako aj triedu N4. Grzegorz Grzyb celú súťaž zhodnotil nasledovne: „Som rád že sme skončili v celkovom poradí ihneď za vozidlami špecifikácie WRC. Po meste a na Pezinskej Babe sme nemali voči WRC-čkam šancu, pretože máme obmedzovač na 170 km/hod. a WRC-čka majú nad 200. Borinka bola veľmi pekná rýchlostná skúška, kde sa nám podarilo dokázať že na úzkej, technickej trati vieme konkurovať aj WRC-čkam. Bratislavská súťaž bola veľmi dobre pripravená a rád by som poďakoval organizátorom za peknú súťaž.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.