Vážení a milí návštěvníci naší stránky, máme za sebou vánoční svátky, které, jak doufám, byly vyplněny pohodou v rodinném kruhu. Klid a mír vládne i na většině motoristických kolbišť, a jelikož co nevidět budeme mít Silvestr a konec roku, dovolte nám pár slov.
V první řadě bychom Vám, příznivcům motorismu a rally zvláště, chtěli za celou redakci poděkovat za vaši přízeň. Celý rok jsme se Vám snažili poskytovat co nejaktuálnější a nejzajímavější zprávy z asfaltu, šotoliny, sněhu, ale i týmových a továrních zázemí. Snažili jsme se a naše snaha byla oceněna. Čtenost našich článků měla v průběhu celého roku vzestupnou tendenci a to je pro všechny členy redakce to nejlepší ocenění. Náš tým se stále rozrůstá s ním i rozsah informací, které vám můžeme nabídnout. Nedávno jsme po delší práci mohli konečně spustit novou verzi Rallyzone, která by na komfortu poskytování aktuálních informací a nejen jich měla také přidat. Proto všichni doufáme, že se z vaší přízně budeme moci těšit i v roce následujícím.
Dále bychom chtěli poděkovat také našim reklamním partnerům, bez nich by naše nová stránka nemohla vůbec vzniknout. Náš dík patří také našim posádkám, které celý rok tvrdě bojovali se silnou konkurencí, ale v zápalu bojů nezapomněli ani na nás a věrně vozily naše loga na svých vozech.V novém roce nás čeká jistě mnoho významných událostí. Všichni čekáme, jak se vyvine situace kolem špičkových jezdců týmu Subaru a Suzuki, které oznámili konec v mistrovství světa, a kdo z nich se s technikou WRC na světových tratích udrží. Další významnou událostí bude znovuzrození továrního týmu Škoda a vstup s novými vozy do šampionátu IRC, který je nyní na vzestupu.Jak tyto události vyvinou a jak se komu bude dařit, si ještě musíme počkat. Ale už teď Vám můžeme popřát do nového roku mnoho štěstí, zdraví, pohody a krásných chvil prožitých nejen u tratí českých a světových soutěží, ale hlavně v osobním životě.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?