S vytvářením úsměvných leč všeříkajících reklam má automobilka Volkswagen bohaté zkušenosti, které nyní opět zúročila při propagaci svých bezpečnostních systémů pod kapotou modelu Golf.
Současná generace Volkswagenu Golf už je sice pomalu na odchodu a všichni s napětím vyhlížejí jejího nástupce, přesto má však stále co nabídnout. O tom se ostatně potencionální zákazníky snaží přesvědčit nová reklama, která je svou hlavní myšlenkou opět naprosto unikátní.
V kabině golfu můžeme vidět čtveřici mužů, kteří si po cestě užívají poslech metalu a divoce mlátí hlavami do rytmu. Po chvíli se však řidič se spolujezdcem hlavami střetnou a oba omdlí. Když si toho všimnou zadní spolujezdci, začnou se připravovat na nejhorší. K tomu ale v Golfu nemusí dojít.
Vůz je totiž vybaven inteligentním asistenčním systémem Emergency Assist, který dokáže v nouzových situacích automobil bezpečně zastavit. Systém totiž neustále sleduje aktivitu řidiče pomocí informací o akceleraci, brzdění nebo zatáčení.
Systém navíc spolupracuje s dalšími bezpečnostními systémy, jako je Lane Assist nebo adaptivní tempomat. Pokud tedy systém přestane vnímat povely od řidiče, pokusí se ho nejprve probrat několika pohyby volantu. Pokud by ale vůz stále nezaznamenal žádnou odezvu, rozsvítí varovná světla a začne vůz pomalu brzdit.
Jak je tedy vidět, i končící sedmá generace Golfu má stále co nabídnout. V průběhu léta bychom se pak měli dočkat zahájení produkce již osmé generace, která bude mít za cíl stát se opět králem svého segmentu.
Je tedy jasné, že i bezpečnostní asistenty na palubně připravované novinky budou přinejmenším stejně schopné.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?