S vytvářením úsměvných leč všeříkajících reklam má automobilka Volkswagen bohaté zkušenosti, které nyní opět zúročila při propagaci svých bezpečnostních systémů pod kapotou modelu Golf.
Současná generace Volkswagenu Golf už je sice pomalu na odchodu a všichni s napětím vyhlížejí jejího nástupce, přesto má však stále co nabídnout. O tom se ostatně potencionální zákazníky snaží přesvědčit nová reklama, která je svou hlavní myšlenkou opět naprosto unikátní.
V kabině golfu můžeme vidět čtveřici mužů, kteří si po cestě užívají poslech metalu a divoce mlátí hlavami do rytmu. Po chvíli se však řidič se spolujezdcem hlavami střetnou a oba omdlí. Když si toho všimnou zadní spolujezdci, začnou se připravovat na nejhorší. K tomu ale v Golfu nemusí dojít.
Vůz je totiž vybaven inteligentním asistenčním systémem Emergency Assist, který dokáže v nouzových situacích automobil bezpečně zastavit. Systém totiž neustále sleduje aktivitu řidiče pomocí informací o akceleraci, brzdění nebo zatáčení.
Systém navíc spolupracuje s dalšími bezpečnostními systémy, jako je Lane Assist nebo adaptivní tempomat. Pokud tedy systém přestane vnímat povely od řidiče, pokusí se ho nejprve probrat několika pohyby volantu. Pokud by ale vůz stále nezaznamenal žádnou odezvu, rozsvítí varovná světla a začne vůz pomalu brzdit.
Jak je tedy vidět, i končící sedmá generace Golfu má stále co nabídnout. V průběhu léta bychom se pak měli dočkat zahájení produkce již osmé generace, která bude mít za cíl stát se opět králem svého segmentu.
Je tedy jasné, že i bezpečnostní asistenty na palubně připravované novinky budou přinejmenším stejně schopné.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?