V moderních automobilech hrají velkou roli technologie, včetně působivých infotainment systémů, které v sobě kromě tradičního rádia a hudebního přehrávače kombinují i handsfree, navigaci, jízdní data, atd. Věděli jste ale, že něco podobného se dá snadno vytvořit i z vašeho mobilního telefonu? Pod tímto výrobkem je přitom podepsána legenda z (nejen) hudebního branže.
Pokud jste někdy zatoužili po moderním infotainment systému s větší obrazovkou a chytrými funkcemi, jistě vás zarazila cena, za kterou se nabízí. Další možnosti nabízí čínský trh, ovšem zde se vystavujete riziku objednání produktu, o jehož kvalitě se dají vést hodinové debaty a kde se budete muset obejít bez podpory a záruky.
Zajímavou možnost však nabízí společnost Pioneer se svým SPH-10BT. V podstatě se jedná o tradiční autorádio rozměru 1DIN, kterým můžete klidně nahradit tradiční autorádio. Hlavní kouzlo však tkví v možnosti propojení jednotky s Vaším mobilním telefonem, který obsahuje vše, co mohou nabídnout moderní infotainment systémy.
Rádio je vybaveno sklopným držákem mobilního telefonu a propojení probíhá skrze Blueetooth, nechybí však ani USB port či AUX. Díky speciální aplikaci pak telefon slouží jako display vašeho infotainmentu, na kterém stále vidíte čas, hudební přehrávač nebo ukazatel rychlosti. Prostřednictvím několika tlačítek se však můžete rychle dostat i ke své oblíbené navigaci. Někteří také možná ocení možnost přikoupení parkovacích senzorů, jejichž vizualizace se následně promítá na telefonu.
Velkým benefitem je také možnost hlasového ovládání a schopnost číst přijaté zprávy, díky čemuž nebudete muset odvracet svůj zrak od silnice před vámi. Jedná se zkrátka o chytré technologické řešení, jak váš starý vůz alespoň částečně převést do 21. století a to bezpečně a relativně levně.
Nás tento produkt zaujal na webu Motor1, podle kterého se má dostat na americký trh v únoru tohoto roku a to za částku okolo 150 USD. Překvapením pro nás pak bylo zjištění, že Pioneer SPH-10BT jde lze už nějaký pátek pořídit i v Česku a to za ceny okolo 3 000 Kč.
Osobní zkušenosti sice nemáme a neporadilo se nám najít ani příliš mnoho recenzí, přesto se podle nás jedná o zajímavý a cenově celkem přijatelný způsob, jak si opět lehce modernizovat automobil.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.