Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů 1, uvede na trh komplexní službu MOBOX s měsíčním předplatným. Předplatné MOBOX poskytuje řidičům komfort a pocit jistoty díky novým prémiovým službám, které se týkají pneumatik, kompletní záruky a ostatních částí vozidla, a to vše za výhodný měsíční poplatek.
Bridgestone kombinuje své odborné know-how s příležitostmi, které přinášejí makroekonomické a společenské trendy, s cílem poskytovat řešení opravdových problémů, které řeší řidiči na silnicích. Bridgestone je schopen identifikovat výzvy, jimž čelí spotřebitelé, díky svému jedinečnému porozumění potřebám řidičů na základě výzkumu a ohlasů, které získává prostřednictvím své rozsáhlé a neustále rozšiřované maloobchodní sítě – včetně řetězců Speedy, Ayme Côté Route a First Stop. V rámci ekonomiky služeb dochází k přesunu poptávky spotřebitelů od produktů ke službám. Bridgestone na tuto skutečnost reaguje programem MOBOX, který umožňuje zákazníkům vnímat pneumatiky jako službu.
Nabídka komplexního předplatného
Bridgestone nyní nabízí alternativní přístup k nákupu pneumatik a údržbě vozidla. Stejně jako u mobilního telefonu budou uživatelé služby MOBOX platit paušální měsíční poplatek (již od 7 EUR/měsíc - Za dvě pneumatiky) za flexibilní sortiment služeb, jejichž využívání si mohou přizpůsobit vlastním jedinečným potřebám a finančním možnostem.
Základní balíčky služeb zahrnují nové prémiové pneumatiky, jejich montáž a kompletní záruku na poškození, související s pneumatikami, jakož i další servisní služby, jako je například kontrola pneumatik, střídání jejich použití na přední a zadní nápravě, vyvážení kol, výměna chladiva v klimatizaci, výměna stěračů atd. Záruka znamená, že pokud zákazník programu MOBOX utrpí poškození pneumatiky, bude mu bezplatně opravena nebo vyměněna. Zákazníci budou mít také možnost rozšířit si balíčky o další produkty a služby, jako jsou například výměny letních/zimních pneumatik, uskladnění pneumatik nebo vybrané servisní úkony pro údržbu vozidla.
Balíčky MOBOX pokrývají nejdůležitější prémiové značky pneumatik a poskytují zákazníkům přístup k centrální webové platformě MOBOX, která jim umožní snadnou správu předplatného na internetu. Všichni zákazníci mohou využívat také telefonní linku s vícejazyčnou zákaznickou podporou.
Pilotní projekt probíhal od října 2017 v 25 provozovnách First Stop ve Francii. V červnu 2018 byl MOBOX rozšířen do 30 provozoven Speedy ve Francii a 20 provozoven First Stop ve Španělsku. Předplacené služby začnou v nadcházejících měsících nabízet další provozovny ve Francii a ve Španělsku, ostatní evropské země budou následovat od roku 2019.
Paolo Ferrari, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone EMEA, k tomu říká: „Rostoucí globální obliba ekonomiky služeb nám otvírá skvělou příležitost k diverzifikaci naší nabídky pro zákazníky a zahrnout do ní ještě více komfortu a praktičnosti. MOBOX je jednoduchou a cenově dostupnou alternativou našich tradičnějších služeb a je fantastické sledovat, jak se tato služba úspěšně vyvinula z pilotního projektu.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.