Autonomní řízení v praxi? TractEasy utáhne až 25 tun, jeho domovem budou letiště, sklady a průmysl

mao / AutoRoad.cz, 25. září 2018, 08:55 Google+

TractEasy je tahač bez řidiče s maximální tažnou silou 25 tun, který se může mezi ostatními vozidly pohybovat rychlostí až 25 km/hod. Systém TractEasy, který vyvinula společnost EasyMile ve spolupráci s TLD, zlepšuje provozní flexibilitu v průmyslových, letištních nebo logistických prostorech.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Skupina PSA a společnost EasyMile testují v Sochaux tahač se samočinným řízením TractEasy

Skupina PSA a společnost EasyMile testují v Sochaux tahač se samočinným řízením TractEasy | foto: PSA Groupe

Sdílejte článek

V Sochaux se TractEasy pohybuje rychlostí 15 km/hod, tedy maximální povolenou rychlostí v závodě, na trati v délce 3 km a zajišťuje dopravu mezi dodavatelskou zónou a montážní halou. Po úspěchu prvních testů provedených v květnu se na podzim přikročí k nové etapě. Po dokončení komunikační spojnice bude TractEasy moci ještě efektivněji komunikovat s infrastrukturou, jako jsou semafory, brány a úrovňové přejezdy, a zajistí tak logistickou smyčku uprostřed provozu.

V návaznosti na tuto etapu se v prvním čtvrtletí roku 2019 plánuje nasazení dvou autonomních tahačů, které budou zajišťovat nepřetržitý provoz dodávek dílů z dodavatelské zóny k montážní lince, na níž probíhá výroba vozu Peugeot 3008. Tyto dva tahače se samočinným řízením budou ve finále schopny dodávat veškeré díly, jako jsou nárazníky, horní část víka zavazadlového prostoru nebo konzoly vozů Peugeot 308 a 3008.

Uvedené využití je premiérou ve světě průmyslu ilustrující řešení 4.0, jež se podnik v  Sochaux rozhodl používat v předstihu před spuštěním svého projektu závodu budoucnosti „Sochaux 2022“. Podnik v Sochaux disponuje širokou škálu učebnicových příkladů, jako jsou železnice, křižovatky, semafory a jednosměrná doprava.

Řešení použité na tomto zkušebním logistickém toku včetně nezbytných úprav je snadno přenositelné na jiné toky nebo do jiných podniků. Podnik PSA v Sochaux vyrábí denně 2 100 vozidel (Peugeot 308, 3008 a Opel Grandland X).

zdroj: youtube.com

Toto testování prováděné společně se společností EasyMile je součástí projektu Business Lab skupiny PSA. Cílem Business Lab je vyhledávat, testovat a přeměňovat příležitosti na nové aktivity skupiny, a to i mimo její hlavní činnost, tedy výrobu automobilů, a reagovat tak na rychlý vývoj nových způsoby využívání automobilů.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Autonomní řízení v praxi? TractEasy utáhne až 25 tun, jeho domovem budou letiště, sklady a průmysl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Renault Zoe

Autonomní vůz dle Renaultu? Elektromobil Zoe s křídlovými dveřmi

GAC GM6

Trumpova politika má nečekané důsledky, čínská značka přišla o jméno

Link Tour K-ONE

První čínské elektrické SUV dorazilo do EU. Jaké jsou šance, aby uspělo?

Bentley S1

Užitkový Bentley? Australská láska k pick-upům stvořila unikátní stroj

Bolt Nano

Usain Bolt představil vlastní elektromobil. Dojezdem opravdu překvapí

leasing

Uvažujete o leasingu? Počítejte s těmito výhodami i nevýhodami

reklama
reklama

Doporučujeme

Interiér Škody Kodiaq RS

Nové fotky Škody Kodiaq RS: Jak se vám líbí její sportovně laděný interiér?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. James May vysekl obrovskou poctu Volkswagenu. Vyrábí prý jediné auto, které skutečně potřebujeme

  2. Jak je na tom Michael Schumacher? Nové informace může přinést chystaný dokument

  3. Dvojice vandalů objela klíčem bok Tesly Model 3. Netušili, co bude následovat

  4. První čínské elektrické SUV dorazilo do EU. Jaké jsou šance, aby uspělo?

  5. Amerika řeší nový problém, kvůli Číně si rozvrtá zem

  6. Nejrychlejší Lada na světě? 850 koňová Niva si dává supersporty k snídani

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud