Autonomní řízení v praxi? TractEasy utáhne až 25 tun, jeho domovem budou letiště, sklady a průmysl

-mao / AutoRoad.cz, 25. září 2018, 08:55 Google+

TractEasy je tahač bez řidiče s maximální tažnou silou 25 tun, který se může mezi ostatními vozidly pohybovat rychlostí až 25 km/hod. Systém TractEasy, který vyvinula společnost EasyMile ve spolupráci s TLD, zlepšuje provozní flexibilitu v průmyslových, letištních nebo logistických prostorech.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Skupina PSA a společnost EasyMile testují v Sochaux tahač se samočinným řízením TractEasy

Skupina PSA a společnost EasyMile testují v Sochaux tahač se samočinným řízením TractEasy | foto: PSA Groupe

Sdílejte článek

V Sochaux se TractEasy pohybuje rychlostí 15 km/hod, tedy maximální povolenou rychlostí v závodě, na trati v délce 3 km a zajišťuje dopravu mezi dodavatelskou zónou a montážní halou. Po úspěchu prvních testů provedených v květnu se na podzim přikročí k nové etapě. Po dokončení komunikační spojnice bude TractEasy moci ještě efektivněji komunikovat s infrastrukturou, jako jsou semafory, brány a úrovňové přejezdy, a zajistí tak logistickou smyčku uprostřed provozu.

V návaznosti na tuto etapu se v prvním čtvrtletí roku 2019 plánuje nasazení dvou autonomních tahačů, které budou zajišťovat nepřetržitý provoz dodávek dílů z dodavatelské zóny k montážní lince, na níž probíhá výroba vozu Peugeot 3008. Tyto dva tahače se samočinným řízením budou ve finále schopny dodávat veškeré díly, jako jsou nárazníky, horní část víka zavazadlového prostoru nebo konzoly vozů Peugeot 308 a 3008.

Uvedené využití je premiérou ve světě průmyslu ilustrující řešení 4.0, jež se podnik v  Sochaux rozhodl používat v předstihu před spuštěním svého projektu závodu budoucnosti „Sochaux 2022“. Podnik v Sochaux disponuje širokou škálu učebnicových příkladů, jako jsou železnice, křižovatky, semafory a jednosměrná doprava.

Řešení použité na tomto zkušebním logistickém toku včetně nezbytných úprav je snadno přenositelné na jiné toky nebo do jiných podniků. Podnik PSA v Sochaux vyrábí denně 2 100 vozidel (Peugeot 308, 3008 a Opel Grandland X).

zdroj: youtube.com

Toto testování prováděné společně se společností EasyMile je součástí projektu Business Lab skupiny PSA. Cílem Business Lab je vyhledávat, testovat a přeměňovat příležitosti na nové aktivity skupiny, a to i mimo její hlavní činnost, tedy výrobu automobilů, a reagovat tak na rychlý vývoj nových způsoby využívání automobilů.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Autonomní řízení v praxi? TractEasy utáhne až 25 tun, jeho domovem budou letiště, sklady a průmysl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda představila offroadově laděnou Fabii Scoutline, nejlépe jí však bude na silnici

Nová Dacia Duster se dočkala varianty Pick-up, za její stavbou stojí společnost Romturingia

Nová Dacia Duster konečně i jako Pick-up? Z Rumunska dorazila stylová přestavba

Ilustrační foto

Netradiční způsob cestování? Britové rozjeli „Airbnb s obytňáky"

Milovník driftování si postavil malou závodní trať kolem vlastního domu

Milovník driftování si postavil malý okruh kolem vlastního domu, co na to jeho žena?

Lexus LS 500h pokračuje v tradici hybridních limuzín z Japonska.

Luxus, prostor a pohon všech kol? Zapomeňte na SUV, totéž nabízejí i tyto limuzíny

Toyota Aygo x-cite Connect

TEST: Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-cite: jak se jezdí s minivozem pro ženy?

reklama
reklama

Doporučujeme

Interiér Škody Kodiaq RS

Nové fotky Škody Kodiaq RS: Jak se vám líbí její sportovně laděný interiér?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tesla ukázala vnitřnosti Modelu 3 s nájezdem 1.6 milionu kilometrů, na motoru to nepoznáte

  2. Říká vám něco Ivan Willys? Sovětský Jeep vznikl za pouhých 51 dní

  3. Italští karosáři opět předvedli své umění, z nového Ferrari vykouzlili moderní skvost 90. let

  4. Majitel se rozhodl přestavět náklaďák z 2. světové války na netradiční obytný vůz

  5. Čtyři roky stará auta: Jaká jsou nejspolehlivější?

  6. Ruský, japonský nebo německý? Podívejte se, který motor nastartoval i po ročním pobytu pod zemí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud