Škoda Auto nabízí svým zákazníkům v síti autorizovaných servisů filtry pevných částic za výrazně zvýhodněné ceny. Economy DPF pro vozy starší čtyř let jsou v nabídce za 12 900 Kč, sortiment Škoda Originálních DPF pak od 16 900 Kč vč. DPH. Kvalitní díly Škoda zajistí bezproblémový provoz vozu, nižší spotřebu paliva, dlouhou životnost a ohleduplnost k životnímu prostředí.
Filozofií servisních služeb značky Škoda je nabízet zákazníkům kvalitní díly za příznivé ceny. Škoda proto prodlužuje akční nabídku širokého sortimentu zvýhodněných filtrů pevných částic i pro letošní rok,“ říká Karel Starý, vedoucí servisních služeb Škoda Auto Česká republika.
Zvýhodněná nabídka zahrnuje jak DPF z řady Škoda Originálních dílů, tak sortiment kvalitních a ekonomicky výhodných dílů Economy. Ty jsou určeny pro vozy starší čtyř let, přičemž reflektují zůstatkovou hodnotu vozidla. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezu, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu. Keramická vložka Economy DPF filtru však obsahuje stejný podíl drahých kovů jako filtr originální a jeho funkčnost je tedy stejná.
Doporučené ceny filtrů pevných částic Economy činí 12 900 Kč v případě vrácení starého filtru k ekologické recyklaci. Škoda nabízí zákazníkům výhodné ceny i v případě, že například zakoupili v dobré víře vůz s odstraněným DPF, nebo osazený neoriginálním či emisním požadavkůmnevyhovujícím filtrem. Pokud nelze použitý originální filtr z jakéhokoli důvodu vrátit k dalšímu zpracování, zaplatí zákazník za Economy DPF 16 125 Kč. Filtry pevných částic Economy jsou k dispozici pro modely Octavia, Superb a Yeti s motory 1,6 TDI CR (77 kW) a 2,0 TDI (81, 103 a 125 kW). Stejně tak je mohou zákazníci zvolit pro modely Fabia a Roomester 1,6 TDI (55, 66, 77 kW).
Škoda Originální filtry pevných částic jsou v cenové akci v nabídce pro modely Fabia, Rapid a Roomster s motory 1,6 TDI (77 kW) a 1,9 TDI (77 kW) k dispozici za 16 900 Kč. Pro modely Octavia s motory 1,9 TDI a 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (81 a 103 kW), Superb a Yeti s motory 2.0 TDI o výkonech 81 a 103 kW za 17 900 Kč. Ceny zahrnují DPH a platí v případě odevzdání originálního DPF k recyklaci.
Filtr pevných částic je komplexní a výrobně náročný díl, který pro maximální funkčnost a dlouhou životnost spoléhá na sofistikovaná konstrukční řešení a výrobní procesy. Kvalitní DPF obsahuje komponenty z drahých kovů včetně platiny a paladia, které zajišťují maximální efektivitu čištění spalin prostřednictvím katalyticky-redukční reakce. Vložku filtru tvoří precizně vyrobená voštinová struktura z karbidu křemíku, která zajišťuje optimální propustnost filtru při maximální filtrační schopnosti, dlouhodobě odolává vysokým teplotám a zajišťuje bezproblémovou dlouhou životnost filtru. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezavějící oceli, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu.
Filtry pevných částic Škoda zaručují nejen 100% kompatibilitu s vozem, ale i dlouhou životnost a bezproblémový provoz vozu. Své kvality potvrdily v nezávislých testech respektovaných českých odborníků, kteří též upozorňují na nevhodnost některých neoriginálních filtrů dostupných na domácím trhu.
Škoda doporučuje zákazníkům obrátit se na autorizované servisní partnery značky pro ověření vhodného filtru pevných částic pro konkrétní vůz dle VIN.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?