Škoda Auto nabízí svým zákazníkům v síti autorizovaných servisů filtry pevných částic za výrazně zvýhodněné ceny. Economy DPF pro vozy starší čtyř let jsou v nabídce za 12 900 Kč, sortiment Škoda Originálních DPF pak od 16 900 Kč vč. DPH. Kvalitní díly Škoda zajistí bezproblémový provoz vozu, nižší spotřebu paliva, dlouhou životnost a ohleduplnost k životnímu prostředí.
Filozofií servisních služeb značky Škoda je nabízet zákazníkům kvalitní díly za příznivé ceny. Škoda proto prodlužuje akční nabídku širokého sortimentu zvýhodněných filtrů pevných částic i pro letošní rok,“ říká Karel Starý, vedoucí servisních služeb Škoda Auto Česká republika.
Zvýhodněná nabídka zahrnuje jak DPF z řady Škoda Originálních dílů, tak sortiment kvalitních a ekonomicky výhodných dílů Economy. Ty jsou určeny pro vozy starší čtyř let, přičemž reflektují zůstatkovou hodnotu vozidla. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezu, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu. Keramická vložka Economy DPF filtru však obsahuje stejný podíl drahých kovů jako filtr originální a jeho funkčnost je tedy stejná.
Doporučené ceny filtrů pevných částic Economy činí 12 900 Kč v případě vrácení starého filtru k ekologické recyklaci. Škoda nabízí zákazníkům výhodné ceny i v případě, že například zakoupili v dobré víře vůz s odstraněným DPF, nebo osazený neoriginálním či emisním požadavkůmnevyhovujícím filtrem. Pokud nelze použitý originální filtr z jakéhokoli důvodu vrátit k dalšímu zpracování, zaplatí zákazník za Economy DPF 16 125 Kč. Filtry pevných částic Economy jsou k dispozici pro modely Octavia, Superb a Yeti s motory 1,6 TDI CR (77 kW) a 2,0 TDI (81, 103 a 125 kW). Stejně tak je mohou zákazníci zvolit pro modely Fabia a Roomester 1,6 TDI (55, 66, 77 kW).
Škoda Originální filtry pevných částic jsou v cenové akci v nabídce pro modely Fabia, Rapid a Roomster s motory 1,6 TDI (77 kW) a 1,9 TDI (77 kW) k dispozici za 16 900 Kč. Pro modely Octavia s motory 1,9 TDI a 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (81 a 103 kW), Superb a Yeti s motory 2.0 TDI o výkonech 81 a 103 kW za 17 900 Kč. Ceny zahrnují DPH a platí v případě odevzdání originálního DPF k recyklaci.
Filtr pevných částic je komplexní a výrobně náročný díl, který pro maximální funkčnost a dlouhou životnost spoléhá na sofistikovaná konstrukční řešení a výrobní procesy. Kvalitní DPF obsahuje komponenty z drahých kovů včetně platiny a paladia, které zajišťují maximální efektivitu čištění spalin prostřednictvím katalyticky-redukční reakce. Vložku filtru tvoří precizně vyrobená voštinová struktura z karbidu křemíku, která zajišťuje optimální propustnost filtru při maximální filtrační schopnosti, dlouhodobě odolává vysokým teplotám a zajišťuje bezproblémovou dlouhou životnost filtru. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezavějící oceli, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu.
Filtry pevných částic Škoda zaručují nejen 100% kompatibilitu s vozem, ale i dlouhou životnost a bezproblémový provoz vozu. Své kvality potvrdily v nezávislých testech respektovaných českých odborníků, kteří též upozorňují na nevhodnost některých neoriginálních filtrů dostupných na domácím trhu.
Škoda doporučuje zákazníkům obrátit se na autorizované servisní partnery značky pro ověření vhodného filtru pevných částic pro konkrétní vůz dle VIN.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.