Škoda Auto nabízí svým zákazníkům v síti autorizovaných servisů filtry pevných částic za výrazně zvýhodněné ceny. Economy DPF pro vozy starší čtyř let jsou v nabídce za 12 900 Kč, sortiment Škoda Originálních DPF pak od 16 900 Kč vč. DPH. Kvalitní díly Škoda zajistí bezproblémový provoz vozu, nižší spotřebu paliva, dlouhou životnost a ohleduplnost k životnímu prostředí.
Filozofií servisních služeb značky Škoda je nabízet zákazníkům kvalitní díly za příznivé ceny. Škoda proto prodlužuje akční nabídku širokého sortimentu zvýhodněných filtrů pevných částic i pro letošní rok,“ říká Karel Starý, vedoucí servisních služeb Škoda Auto Česká republika.
Zvýhodněná nabídka zahrnuje jak DPF z řady Škoda Originálních dílů, tak sortiment kvalitních a ekonomicky výhodných dílů Economy. Ty jsou určeny pro vozy starší čtyř let, přičemž reflektují zůstatkovou hodnotu vozidla. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezu, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu. Keramická vložka Economy DPF filtru však obsahuje stejný podíl drahých kovů jako filtr originální a jeho funkčnost je tedy stejná.
Doporučené ceny filtrů pevných částic Economy činí 12 900 Kč v případě vrácení starého filtru k ekologické recyklaci. Škoda nabízí zákazníkům výhodné ceny i v případě, že například zakoupili v dobré víře vůz s odstraněným DPF, nebo osazený neoriginálním či emisním požadavkůmnevyhovujícím filtrem. Pokud nelze použitý originální filtr z jakéhokoli důvodu vrátit k dalšímu zpracování, zaplatí zákazník za Economy DPF 16 125 Kč. Filtry pevných částic Economy jsou k dispozici pro modely Octavia, Superb a Yeti s motory 1,6 TDI CR (77 kW) a 2,0 TDI (81, 103 a 125 kW). Stejně tak je mohou zákazníci zvolit pro modely Fabia a Roomester 1,6 TDI (55, 66, 77 kW).
Škoda Originální filtry pevných částic jsou v cenové akci v nabídce pro modely Fabia, Rapid a Roomster s motory 1,6 TDI (77 kW) a 1,9 TDI (77 kW) k dispozici za 16 900 Kč. Pro modely Octavia s motory 1,9 TDI a 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (81 a 103 kW), Superb a Yeti s motory 2.0 TDI o výkonech 81 a 103 kW za 17 900 Kč. Ceny zahrnují DPH a platí v případě odevzdání originálního DPF k recyklaci.
Filtr pevných částic je komplexní a výrobně náročný díl, který pro maximální funkčnost a dlouhou životnost spoléhá na sofistikovaná konstrukční řešení a výrobní procesy. Kvalitní DPF obsahuje komponenty z drahých kovů včetně platiny a paladia, které zajišťují maximální efektivitu čištění spalin prostřednictvím katalyticky-redukční reakce. Vložku filtru tvoří precizně vyrobená voštinová struktura z karbidu křemíku, která zajišťuje optimální propustnost filtru při maximální filtrační schopnosti, dlouhodobě odolává vysokým teplotám a zajišťuje bezproblémovou dlouhou životnost filtru. Vnější část Škoda Originálních DPF je vyrobena z nerezavějící oceli, filtry řady Economy spoléhají na vysoce kvalitní žáruvzdornou a protikorozní krycí vrstvu.
Filtry pevných částic Škoda zaručují nejen 100% kompatibilitu s vozem, ale i dlouhou životnost a bezproblémový provoz vozu. Své kvality potvrdily v nezávislých testech respektovaných českých odborníků, kteří též upozorňují na nevhodnost některých neoriginálních filtrů dostupných na domácím trhu.
Škoda doporučuje zákazníkům obrátit se na autorizované servisní partnery značky pro ověření vhodného filtru pevných částic pro konkrétní vůz dle VIN.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?