Filmová studia využívají k natáčení akčních scén různě upravené automobily s kamerami, ovšem žádný z nich není tak rychlý, jako speciální Lamborghini Huracán, které má v přední kapotě instalovanou kameru, která je 3x dražší než celý automobil. Jako celek je však tahle skládačka tou vůbec nejrychlejší a nejkvalitnější kamerou, jakou můžete na silnicích potkat.
Co dostanete, když zkombinujete Lamborghini Huracán v hodnotě 200 000 dolarů (4 mil. Kč) se speciální stabilizovanou kamerou na rameni v hodnotě 600 000 dolarů(12,25 mil. Kč)? Výsledkem je vůbec nejrychlejší a pravděpodobně nejkvalitnější kamerový systém, jaký se kdy proháněl po silnicích.
Podobně upravené automobily jsou při natáčení filmů poměrně oblíbené, nicméně většinou filmaři volí výkonná SUV, na kterých je umístěno obří rameno, díky kterému pokryjí filmaři větší prostor kolem vozu. Při natáčení filmu Deadpool 2 však bylo použito také poněkud extravagantní vozidlo, kterým bylo Subaru WRX se speciální platformou pro kameru.
A jakkoliv je Subaru Impreza WRX výkonné a skvěle ovladatelné auto, tomuto Huracanu se zkrátka nemůže vyrovnat. Ze jeho stavbou totiž stojí společnost Incline Dynamic Outlet, která je v odborných kruzích proslulá svými zkušenostmi v oblasti kamerové techniky pro letecký průmysl a také stavbou fantasticky fungujících stabilizátorů, díky kterým záběry ze vzduchu vypadají vždy naprosto fantasticky.
Jak už tedy správně tušíte, kamerový systém na kapotě Lamborghini byl původně určen pro helikoptéry. Nemyslete si ale, že jeho instalace na Lamborghini byla úpravou ve stylu Top Gearu, kde by na to vzali izolepu a kladivo. Vývoj platformy pro uchycení kamery a navržení ovládání trvalo měsíce, jak uvedlo IDO Aerials ve svém instagramovém příspěvku. Společnost si navíc musela být jistá, že kamera poskytne stabilní záběry za všech okolností a ve všech rychlostech.
Samotný stabilizátor by měl pocházet od společnosti Gyro Stabilized Systems, zatím co kamera ukrytá v ochranném pouzdře je Red Epic 8K. Ať už tedy tohle Lamborghini bude natáčet cokoliv, můžete se spolehnout, že záběry budou zatraceně kvalitní.
So beyond stoked that we finally put out the worlds fastest camera car!! @cfeulner and I spent so many months talking about how can we put a #gss on a #lamborghini #huracan @hart_and_co and @sgrant211 did the build to the frame making this dream a reality. Nice work team!!
A to jsme ještě ani nezmínili, že pod kapotou je stále ten stejný motor V10, který s lehkostí generuje výkon přes 600 koňských sil, díky čemuž dokáže tohle Lambo uhánět rychlostí až 323 km/h. Kamera pravděpodobně vůz trochu zbrzdí, nicméně ani tak nemá tohle auto ve svém odvětví konkurenci. Extrémní Bugatti Chiron s kamerou, které natáčelo akceleraci z 0 na 400 km/h a poté opět na 0, bylo totiž využito pouze k tomuto účelu a znovu už se ho v akci nedočkáme.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?