Lamborghini s hydraulickou rukou v kufru. K čemu nejdražší přestavba slouží?

mao / AutoRoad.cz, 17. dubna 2018, 08:34 Aktualizováno 17.4.2018, 13:44 Google+

Filmová studia využívají k natáčení akčních scén různě upravené automobily s kamerami, ovšem žádný z nich není tak rychlý, jako speciální Lamborghini Huracán, které má v přední kapotě instalovanou kameru, která je 3x dražší než celý automobil. Jako celek je však tahle skládačka tou vůbec nejrychlejší a nejkvalitnější kamerou, jakou můžete na silnicích potkat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Speciální Lamborghini Huracán společnosti Incline Dynamic Outlet

Speciální Lamborghini Huracán společnosti Incline Dynamic Outlet | foto: instagram

Sdílejte článek

Co dostanete, když zkombinujete Lamborghini Huracán v hodnotě 200 000 dolarů (4 mil. Kč) se speciální stabilizovanou kamerou na rameni v hodnotě 600 000 dolarů(12,25 mil. Kč)?  Výsledkem je vůbec nejrychlejší a pravděpodobně nejkvalitnější kamerový systém, jaký se kdy proháněl po silnicích.

Podobně upravené automobily jsou při natáčení filmů poměrně oblíbené, nicméně většinou filmaři volí výkonná SUV, na kterých je umístěno obří rameno, díky kterému pokryjí filmaři větší prostor kolem vozu. Při natáčení filmu Deadpool 2 však bylo použito také poněkud extravagantní vozidlo, kterým bylo Subaru WRX se speciální platformou pro kameru.

A jakkoliv je Subaru Impreza WRX výkonné a skvěle ovladatelné auto, tomuto Huracanu se zkrátka nemůže vyrovnat. Ze jeho stavbou totiž stojí společnost Incline Dynamic Outlet, která je v odborných kruzích proslulá svými zkušenostmi v oblasti kamerové techniky pro letecký průmysl a také stavbou fantasticky fungujících stabilizátorů, díky kterým záběry ze vzduchu vypadají vždy naprosto fantasticky.

Jak už tedy správně tušíte, kamerový systém na kapotě Lamborghini byl původně určen pro helikoptéry. Nemyslete si ale, že jeho instalace na Lamborghini byla úpravou ve stylu Top Gearu, kde by na to vzali izolepu a kladivo. Vývoj platformy pro uchycení kamery a navržení ovládání trvalo měsíce, jak uvedlo IDO Aerials ve svém instagramovém příspěvku. Společnost si navíc musela být jistá, že kamera poskytne stabilní záběry za všech okolností a ve všech rychlostech.

Samotný stabilizátor by měl pocházet od společnosti Gyro Stabilized Systems, zatím co kamera ukrytá v ochranném pouzdře je Red Epic 8K. Ať už tedy tohle Lamborghini bude natáčet cokoliv, můžete se spolehnout, že záběry budou zatraceně kvalitní.

A to jsme ještě ani nezmínili, že pod kapotou je stále ten stejný motor V10, který s lehkostí generuje výkon přes 600 koňských sil, díky čemuž dokáže tohle Lambo uhánět rychlostí až 323 km/h. Kamera pravděpodobně vůz trochu zbrzdí, nicméně ani tak nemá tohle auto ve svém odvětví konkurenci. Extrémní Bugatti Chiron s kamerou, které natáčelo akceleraci z 0 na 400 km/h a poté opět na 0, bylo totiž využito pouze k tomuto účelu a znovu už se ho v akci nedočkáme.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Lamborghini s hydraulickou rukou v kufru. K čemu nejdražší přestavba slouží?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lynk & Co 03

Lynk & Co 03 TCR - Levnější Volvo láká na sportovní model speciálem pro WTCR

ZAZ 966

Uhodli byste, kolik výkonu si zachovala legenda sovětských silnic po 45 letech provozu?

Bloodhound SSC

Sen o rychlosti 1 609 km/h opět ožívá! Bloodhound SSC našel nového majitele

BelAZ 75710

Belaz 75710 je největším automobilem na světě. Technická data jsou extrémní

NIO ES6

Elektrický konkurent Audi Q5 byl představen, má ambice podívat se do Evropy

Hyundai Kona

Hyundai Kona zvolena „Nejlepším vozem roku" ve Španělsku. Čím si získala hlasy odborníků?

reklama
reklama

Doporučujeme

Nové extrémní Bugatti Chiron Sport

Jezdíte s podhuštěnou pneumatikou? Velký bratr to uvidí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  2. Toyota neuhlídala novou Supru, seznamte se s nástupcem legendy

  3. TEST: Škoda Karoq 1.5 TSI - Skutečně nejlepší volba? Záleží na povaze řidiče a očekáváních

  4. Nabíjení rychlé jako tankování? BMW a Porsche odstraňují největší problém elektromobilů

  5. Bazarové perličky: Mitsubishi Legnum VR4 2.5 TwinTurbo

  6. Auto jako úkryt před střelbou? Skutečnost, kterou vám ve filmu neukážou

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud