Vozy Alfa Romeo jsou úchvatné po stránce designu i techniky, ovšem všechno nadšení okamžitě vyprchá, jakmile se zastaví . Což se děje bohužel poměrně často. S novými modely se zdálo, že automobilka už se pověsti o nespolehlivosti zbaví, nicméně nový maskovaný model si postavil hlavu a zastavil se uprostřed křižovatky.
Svým způsobem je to skutečná tragédie, neboť vozy značky Alfa Rome mají svůj nezaměnitelný šarm, krásně se na ně dívá, příjemně se v nich sedí a na silnici dokáží často vykouzlit úsměv řidiči i okolí. Pověsti o tragické spolehlivosti se ale s automobilkou táhnou už dlouhé roky a moc se na tom zatím nemění.
Dokonce i nová Alfa Romeo Giulia, jakkoliv je ve světě vychvalovaná a stavěná na piedestal po bok německých prémiových sedanů, potrápila nejednoho majitele či motoristického redaktora svou svéhlavostí. A té se evidentně nezbavilo ani kompaktní SUV Stelvio, jak ukazují záběry z Los Angeles.
Dvojice motoristických nadšenců Chris a Wes totiž byla svědky situace, jak zcela nová Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio v před-produkční verzi zablokovala křižovatku na rušném Sunset Boulevard v Los Angeles. Jako správní nadšenci tedy Chris a Wes nezaváhali a udělali mnoho fotek, které následně zveřejnil web Jalopnik.
Vůz, který zůstal na kraji křižovatky, nakonec lidé z automobilky zakryli plachtou, ovšem zadní část museli nechat odkrytou kvůli výstražným světlům. Právě díky této odkryté části se pak víceméně s jistotou podařilo odhalit pod plachtou právě Alfu Romeo.
Samozřejmě je jasné, že v před-produkční variantě se dá od vozidla čekat kdeco a podobné pochybení je snadno omluvitelné, ovšem v případě Alfy Romeo je každé podobné zaváhání ostře sledované.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.