Mercedes-Benz S65 AMG Voltage Design - když je 630 koní málo

ar5, 22. října 2014, 05:47 Google+

Německý tuner Voltage Design představuje tuningový balíček pro současný Mercedes-Benz S65 AMG.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Německý super sedan obdržel v první řadě aerodynamický body kit z uhlíkových vláken za příplatek 24,900 Eur. Ten zahrnuje přední spoiler, nové boční prahy, kryty zrcátek, střešní spoiler a difuzor, ale nezahrnuje sportovní kapotu, která stojí dalších 3,000 Eur.

O bezpečné zastavení se postarají uhlíkovo keramické brzdové kotouče za cenu 14,850 Eur. Přední kotouče mají přitom průměr 420mm a zadní 370mm. Nová brzdová soustava přináší úsporu hmotnosti o 30 kg ve srovnání se standardními brzdami. Jako poslední krok je Mercedes-Benz S65 AMG vybaven 21-palcovými koly z lehkých slitin.

Nezapomnělo se i na sílu, a tak se pod kapotu S65 AMG podíval dvoustupňový power kit. Ten pro twin-turbo 6,0-litrový motor V12 se sériovým výkonem 630 koní a točivým momentem 1000 Nm za 3,899 Eur přidá 50 koní a posune omezovač rychlosti z 250 km / h na 300 km / h. Druhou možností je druhý stupeň za cenu 7,899 Eur. Zde už majitel dostane porci 720 koní a točivý moment 1150 Nm, což umožní, aby S65 AMG dosáhl maximálky 320 km / h). Oba výkonové kity obsahují závodní vzduchové filtry, nové svody a přemapovanou řídící jednotku.

 

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-Benz S65 AMG Voltage Design - když je 630 koní málo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

audi a7

Audi RS7 zvládne okruh bez řidiče +VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud