Německý tuner Voltage Design představuje tuningový balíček pro současný Mercedes-Benz S65 AMG.
Německý super sedan obdržel v první řadě aerodynamický body kit z uhlíkových vláken za příplatek 24,900 Eur. Ten zahrnuje přední spoiler, nové boční prahy, kryty zrcátek, střešní spoiler a difuzor, ale nezahrnuje sportovní kapotu, která stojí dalších 3,000 Eur.
O bezpečné zastavení se postarají uhlíkovo keramické brzdové kotouče za cenu 14,850 Eur. Přední kotouče mají přitom průměr 420mm a zadní 370mm. Nová brzdová soustava přináší úsporu hmotnosti o 30 kg ve srovnání se standardními brzdami. Jako poslední krok je Mercedes-Benz S65 AMG vybaven 21-palcovými koly z lehkých slitin.
Nezapomnělo se i na sílu, a tak se pod kapotu S65 AMG podíval dvoustupňový power kit. Ten pro twin-turbo 6,0-litrový motor V12 se sériovým výkonem 630 koní a točivým momentem 1000 Nm za 3,899 Eur přidá 50 koní a posune omezovač rychlosti z 250 km / h na 300 km / h. Druhou možností je druhý stupeň za cenu 7,899 Eur. Zde už majitel dostane porci 720 koní a točivý moment 1150 Nm, což umožní, aby S65 AMG dosáhl maximálky 320 km / h). Oba výkonové kity obsahují závodní vzduchové filtry, nové svody a přemapovanou řídící jednotku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.