Německý tuner Voltage Design představuje tuningový balíček pro současný Mercedes-Benz S65 AMG.
Německý super sedan obdržel v první řadě aerodynamický body kit z uhlíkových vláken za příplatek 24,900 Eur. Ten zahrnuje přední spoiler, nové boční prahy, kryty zrcátek, střešní spoiler a difuzor, ale nezahrnuje sportovní kapotu, která stojí dalších 3,000 Eur.
O bezpečné zastavení se postarají uhlíkovo keramické brzdové kotouče za cenu 14,850 Eur. Přední kotouče mají přitom průměr 420mm a zadní 370mm. Nová brzdová soustava přináší úsporu hmotnosti o 30 kg ve srovnání se standardními brzdami. Jako poslední krok je Mercedes-Benz S65 AMG vybaven 21-palcovými koly z lehkých slitin.
Nezapomnělo se i na sílu, a tak se pod kapotu S65 AMG podíval dvoustupňový power kit. Ten pro twin-turbo 6,0-litrový motor V12 se sériovým výkonem 630 koní a točivým momentem 1000 Nm za 3,899 Eur přidá 50 koní a posune omezovač rychlosti z 250 km / h na 300 km / h. Druhou možností je druhý stupeň za cenu 7,899 Eur. Zde už majitel dostane porci 720 koní a točivý moment 1150 Nm, což umožní, aby S65 AMG dosáhl maximálky 320 km / h). Oba výkonové kity obsahují závodní vzduchové filtry, nové svody a přemapovanou řídící jednotku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?