Sportovní Honda S2000 už dávno není v nabídce, výrobce ovšem usilovně pracuje na vývoji její nové generace a postupem času uvolňuje nové podrobnosti.
Podle serveru Motoring se nová S2000 pochlubí motorem umístěným uprostřed, což by bylo naprosto nové řešení oproti předchůdci, který jej měl umístěný vpředu. Další podstatnou informací je, že nový sportovní zástupce značky bude používat lehce přepracovanou verzi přeplňovaného 2,0 litrového čtyřválce.
Ten má pohánět novou i generaci Hondy Civic Type-R, ale oproti ní se S2000 dočká kombinace s elektromotorem. I díky tomu se zřejmě kombinovaný výkon ustálý na hodnotě 365 koní. Poháněna bude zadní náprava, výkon na ní poputuje skrze sedmistupňovou automatickou převodovkou se dvěma spojkami.
Pokud vše vyjde podle plánu Hondy, nová S2000 bude postavena vedle spolu s novou Hondou NSX příští rok v americkém Ohiu.
Zdroj: Motoring
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.