Nejvyšší představitelé divize M automobilky BMW přišli se špatnými zprávami, týkajícími se případného vývoje a výroby BMW i8M.
Model i8 od svého představení v podobě konceptu, byl spjat se spoustou spekulací. Jednou z nich byla spekulace o možném příchodu vysoce výkonné specifikace vyvinuté divizí M BMW. Nicméně, to se nestane. Vedoucí managementu M GmbH Carsten Pries, spolu s vedoucím produktového managementu M GmbH, Friedrichem Nitschkem vyloučili možnost příchodu super ostré verze „íosmičky“.
Stále se však hovoří o novém M modelu, který by mohl být uveden k stému výročí. Již před časem se objevili informace týkající se pohonného ústrojí. Agregát by měl být dvakrát přeplňovaný V8 o objemu 4,4 litru a výkonu okolo 650 koní (484kW).
A ještě jedna pozitivní zpráva. I když nebude BMW i8M, můžeme očekávat masivnější využívání kompozitních materiálů, konkrétně karbonu. BMW se v technologii uhlíkových vláken stále posouvá kupředu a počítá s častějším využívání tohoto pevného a extrémně lehkého materiálu. Jedním z modelů kde se bude častěji využívat má být právě i8.
Zdroj: telegraaf.nl
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?