Německý tuner Brabus se příchodem jara rozjel a za krátkou dobu představil již druhý přepracovaný vůz značky Mercedes-Benz.
Před pár dny jsme vám zde ukázali, jak vypadí model CLA 45 AMG v rukou společnosti Brabus, a nyní si Brabus vzal do parády jeho sourozence s označením A45 AMG. Je nutné uznat, že úprava se mu povedla, klavírní černý lak karoserie spolu s decentními tunerskými prvky náramně ladí. Vývojáři od Brabusu instalovali malému medvědovi sportovní nárazníky a difuzor, středně velké zadní křídlo a typická extravagantní litá kola.
Úprav doznalo i zavěšení kol, tvrdší pružiny a brzdový systém s výkonnějšími kotouči. Stejně jako v modifikovaném CLA 45 AMG , zde pod kapotou zůstal tovární 2,0-litrový přeplňovaný 4-válec, u nějž se díky instalaci balíčku PowerXtra zvýšil výkon na 400 koní a 500 Nm točivého momentu. Tato hodnota napovídá, že se výkon vozu oproti standardu zvýšil o pěkných 40 koní a 50 Nm.
Je jen otázkou, jakou cenu si za tohle dílo Brabus řekne. S největší pravděpodobností se také brzy dočkáme tunerské úpravy terénního sourozence s názvem GLA 45 AMG, jenž má pod kapotou ten samý motor jako A45 AMG.
Zdroj: Brabus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.