Tuningová společnost TechArt představila svůj nový ladící program pro aktuální generaci modelu Porsche 911 Turbo.
Vůz je nově vybaven široký body kitem, který obsahuje aktivní přední spoiler. aerodynamické boční prahy a pevné zadní křídlo. Návrháři také přidali střešní spoiler, zadní difuzor a 20 - nebo 21 - palcová kola z lehkých slitin. Změn doznaly i sportovní pružiny a přibyl sportovní výfukový systém z nerezové oceli.
Snímky interiéru zatím nebyly zveřejněny, ale TechArt říká, že kabina má prvotřídní kožené čalounění, je sportovní volant a hliníkové vrtané pedály. Zákazník si může také objednat dekory palubní desky z uhlíkových vláken, osvětlené prahové lišty a speciální rohože.
TechArt nabídne také zvýšený výkon, avšak kolik bude činit nárůst, to už úpravce neuvedl. Standardní model má přeplňovaný benzínový motor o objemu 3,8 litru, který produkuje 520 koní a až 710 Nm točivého momentu. To umožňuje rychlému 911 Turbo zrychlení z 0 - 100km/h za pouhých 3,2 sekundy, maximální rychlost pak je 315 km/h
zdroj: TechArt
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.