Tuningová společnost TechArt představila svůj nový ladící program pro aktuální generaci modelu Porsche 911 Turbo.
Vůz je nově vybaven široký body kitem, který obsahuje aktivní přední spoiler. aerodynamické boční prahy a pevné zadní křídlo. Návrháři také přidali střešní spoiler, zadní difuzor a 20 - nebo 21 - palcová kola z lehkých slitin. Změn doznaly i sportovní pružiny a přibyl sportovní výfukový systém z nerezové oceli.
Snímky interiéru zatím nebyly zveřejněny, ale TechArt říká, že kabina má prvotřídní kožené čalounění, je sportovní volant a hliníkové vrtané pedály. Zákazník si může také objednat dekory palubní desky z uhlíkových vláken, osvětlené prahové lišty a speciální rohože.
TechArt nabídne také zvýšený výkon, avšak kolik bude činit nárůst, to už úpravce neuvedl. Standardní model má přeplňovaný benzínový motor o objemu 3,8 litru, který produkuje 520 koní a až 710 Nm točivého momentu. To umožňuje rychlému 911 Turbo zrychlení z 0 - 100km/h za pouhých 3,2 sekundy, maximální rychlost pak je 315 km/h
zdroj: TechArt
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?