Společnost BMW představila v těchto dnech sportovní balíčky pro model řady 2 a současnou generaci X5. Zákazníci tak budou moci vlastnit originální příslušenství M Performance, které vylepší jak vzhled, tak i výkon obou modelů.
Vnější nové komponenty byly navrženy s důrazem na funkční a estetické vlastnosti. Balíček M Performance tak nabídne pro model BMW 2 nový přední nárazník s velkými otvory pro přívod vzduchu, nový zadní nárazník s difuzorem, decentní aerodynamické křídlo či kryty vnějších zpětných zrcátek z karbonu. To vše pak uzavírají charakteristické polepy s nápisy M Performance. Aby model vypadal opravdu co nejlépe, podvozek je oproti standardní verzi snížen o 20 milimetrů a vůz dostane 19“ kovaná kola.
Změny jsou patrné i v interiéru, kde je nově k vidění velké množství Alcantary a karbonových doplňků. Specialitkou je pak tříramenný sportovní volant, jenž je v jeho horní části opatřen LED diodami, které řidiči určí správný čas pro přeřazení.
BMW prozatím nabízí pro zvýšení výkonu vozu paket Performance Power Kit, a to pro verzi BMW 220d. Ten slibuje navýšení výkonu na hodnotu147 kW, což je o 12 kW více než ve standardu. Točivý moment pak vzrostl na 420 N.m(+ 40 Nm).
Jak už byla řeč, i nejnovější generaci BMW X5 je možné mít s paketem M Performance. X5 s s tímto balíčkem dostane nový přední nárazník s karbonovým splitterem, difuzor v zadní části vozu a postranní deflektory též z karbonu. Vůz stojí na 21“ kolech, které nesou kombinaci stříbrné a černé barvy.
V interiéru nalezneme též doplňky z karbonu. Karbon je přítomen například na voliči automatické převodovky, volantu a nebo na středovém tunelu. Nášlapy pedálů a odkládací plocha pro levou nohu jsou pro změnu z ušlechtilé oceli.
Pro model BMW X5 je Performance Power Kit dostupný zatím jen pro přeplňovaný zážehový šestiválec 35i s výkonem 225 kW a točivý momentem 400 N.m. Po jeho instalaci se výkon navýší o 15 kW a 50 Nm.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.