Společnost Anderson Germany z německého Düsseldorfu připravila svou vizi "čtyřistapadesátosmičky". A výsledek dokazuje, že si dali záležet.
Někomu může připadat snaha tunerů o úpravu čtyřkolových klenotů od Ferrari jako svatokrádež. Ti kteří s tímto názorem nesouhlasí by mohla kreace od společnosti Anderson potěšit.
Zlepšení již tak dobrých jízdních parametrů se rozhodli dosáhnout zejména odlehčením karoserie aplikací karbonu. Ten byl použit na přední kapotu, zpětná zrcátka, střechu, prahy a spojlery. Karbonové díly byly ponechány ve svém typickém odstínu, ten kontrastuje s bíle lakovanou karoserií. Aby nebylo použitého karbonu málo, byl aplikován i na jednadvacetipalcová kola obutá do plášťů šíře 245/345 mm.
K posílení došlo i pod kapotou, osmiválec po zásahu do výfukového potrubí a řídící jednotky generuje výkonovou špičku 623 koní (+ 53 koní).
zdroj: motorauthority.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?