Na internetu se objevil špionážní záběry s naprosto nemaskovaným Range Roverem Evoque Cabrio. Ten se má přitom na trh dostat až příští rok.
Snímek byl objeven na Facebooku jednoho z fanoušků značky a je na něm vidět otevřený oranžový Evoque Cabrio, jenž se účastnil reklamního natáčení. Ohledně designu toho zatím není moct co říct, ale čekejme linky jako má třídveřový Evoque.
Již v minulosti jsme tu navíc měli pokus o úspěch v oblasti otevřených crossoverů. Tím pokusem byl Nissan Murano CrossCabriolet, jehož prodeje se však moc nedařili a tak jeho výroba skončila dřív než se plánovalo. Otevřený Evoque dostane všechny klasické motory a převodovky ze standardní verze.
Tím pádem počítejme i s jednotkou TD4 o výkonu 150 a 180 koní. V plánu je i 240 koňový SI4 benzínový motor. Podstatnou informací je i to, že první kusy otevřeného Evoqua by se měly ke svým majitelům dostat v prvním čtvrtletí roku 2016.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?