Audi testuje novou A4 nejen v Německu, ale také v Turecku, kde trochu zapomněli na maskování.
Server Worldcarfans.com zveřejnil fotografie s novou Audi A4, která se představí již na konci roku 2015 a na začátku roku 2016 se dostane k prodejcům Audi. Jak bude vypadat a co bude nového?
Jistou příbuznost co se designu zadní části týče, můžeme vidět v modelu A3 sedan. Světlomety, užší linie víka zavazadlového prostoru. Na druhou stranu chromovaná linka má svůj původ u faceliftované Audi A6.
Nová A4 bude postavena na nové modulární platformě MLB Evo. Díky tomu bude možnost ušetřit minimálně 100 kg hmotnosti. To bude při srovnáním s předchůdcem nebo konkurencí bude velkým plus. Základem nabídky motorů bude čtyřválcové TFSI s objemem 1,4 litru a možností vypínání válců. Dorazí také pluq-in hybridní verze s dvoulitrovým TFSI a elektromotorem.
Zdroj: Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.