Audi testuje novou A4 nejen v Německu, ale také v Turecku, kde trochu zapomněli na maskování.
Server Worldcarfans.com zveřejnil fotografie s novou Audi A4, která se představí již na konci roku 2015 a na začátku roku 2016 se dostane k prodejcům Audi. Jak bude vypadat a co bude nového?
Jistou příbuznost co se designu zadní části týče, můžeme vidět v modelu A3 sedan. Světlomety, užší linie víka zavazadlového prostoru. Na druhou stranu chromovaná linka má svůj původ u faceliftované Audi A6.
Nová A4 bude postavena na nové modulární platformě MLB Evo. Díky tomu bude možnost ušetřit minimálně 100 kg hmotnosti. To bude při srovnáním s předchůdcem nebo konkurencí bude velkým plus. Základem nabídky motorů bude čtyřválcové TFSI s objemem 1,4 litru a možností vypínání válců. Dorazí také pluq-in hybridní verze s dvoulitrovým TFSI a elektromotorem.
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?