Škoda plánuje pro rok 2013 modelovou ofenzívu. Mimo jiné přijde také inovovaný Superb. Jeho nárazník se objevil na polské mutaci portálu Aukro.
Poměrně nezvyklá forma úniku informací o budoucí podobě Superbu se udála na portálu Allegro.pl, který je polskou mutací tuzemského Aukra. Uživatel s nickem maniek_czesci zde prodává díly na auta. Mezi záplavou dveří a nárazníků se objevil i jeden pozoruhodný. Prodejce tvrdí, že jde o nárazník na Superb vyráběný od roku 2013.
Nový Superb ještě nebyl odhalen, ačkoliv by se tak mělo stát za nepříliš dlouhou dobu. Proto je tento kus tak trochu záhadou. Zarazí mimo jiné přítomnost jen jedné mlhovky.
Nárazník vypadá opravdově a pokud tedy opravdový je, prozrazuje nám o podobě nového Superbu poměrně hodně. Světla se příliš nezmění, i nadále budou mít zespodu vykrojený tvar, který již dnes nekoresponduje se vzhledem novinek. Kapota bude hostit znak a bude překrývat gril. Samotné žebrování je o něco masivnější.
Je samozřejmě otázkou, jak se prodejce k nárazníku dostal, avšak je možné, že se nové díly již vyrábí. To by mohlo znamenat poměrně brzké představení luxusní novinky. Facelifty se u Škody nejčastěji začínají vyrábět po letní celozávodní dovolené.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.