Nová karosářská varianta trojkové řady byla přistižena při zimním testování. Fotografie maskovaného vozu odhalují charakteristické proporce nového bavorského GTčka.
Model 3 GT doplní standardní verze trojkového BMW – sedan, kombi a kupé (případně i kabriolet).
Starší model 5 GT je založen na platformě vrcholné řady 7. Nová verze 3 GT využívá platformu trojkového sedanu, s rozvorem prodlouženým o 50 mm. Stejně, jako u modelu 5 GT, nepředpokládá výrobce, že se z menšího GTčka stane lídr prodejů. Nová karosářská varianta je brána jako rozšíření nabídky.
Nová verze by měla, díky prodlouženému rozvoru, nabídnout větší prostor pro cestující na zadních sedadlech. Kufr bude, stejně jako u větší 5 GT, otevíratelný ve dvou způsobech. Buď jako klasický hatchback, nebo se otevře pouze zadní stěna vozu.GT verze trojkového BMW bude k dispozici s pohonem zadních, nebo všech kol. Jednotlivé motory bude možné kombinovat se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo osmistupňovým automatem.
Model bude zpočátku nabízen se dvěma čtyřválci (naftový 320d - 2.0l, 160 koní, 380 Nm a benzínový 328i – 2.0l, 245 koní, 350 Nm) a jedním benzínovým řadovým šestiválcem pro model 335i (3.0l, 305 koní, 400 Nm). Motorová nabídka se v budoucnu jistě rozšíří o naftové šestiválce.
Parametry zrychlení a maximální rychlosti by měli být téměř shodné s výchozím sedanem. Pro model 320d GT by to znamenalo zrychlení na 100 km rychlost za 8 sekund.
Cena modelu 320d GT by měla začínat na částce cca 1 000 000,- Kč.Foto: Reprofoto
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?