Nová karosářská varianta trojkové řady byla přistižena při zimním testování. Fotografie maskovaného vozu odhalují charakteristické proporce nového bavorského GTčka.
Model 3 GT doplní standardní verze trojkového BMW – sedan, kombi a kupé (případně i kabriolet).
Starší model 5 GT je založen na platformě vrcholné řady 7. Nová verze 3 GT využívá platformu trojkového sedanu, s rozvorem prodlouženým o 50 mm. Stejně, jako u modelu 5 GT, nepředpokládá výrobce, že se z menšího GTčka stane lídr prodejů. Nová karosářská varianta je brána jako rozšíření nabídky.
Nová verze by měla, díky prodlouženému rozvoru, nabídnout větší prostor pro cestující na zadních sedadlech. Kufr bude, stejně jako u větší 5 GT, otevíratelný ve dvou způsobech. Buď jako klasický hatchback, nebo se otevře pouze zadní stěna vozu.GT verze trojkového BMW bude k dispozici s pohonem zadních, nebo všech kol. Jednotlivé motory bude možné kombinovat se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo osmistupňovým automatem.
Model bude zpočátku nabízen se dvěma čtyřválci (naftový 320d - 2.0l, 160 koní, 380 Nm a benzínový 328i – 2.0l, 245 koní, 350 Nm) a jedním benzínovým řadovým šestiválcem pro model 335i (3.0l, 305 koní, 400 Nm). Motorová nabídka se v budoucnu jistě rozšíří o naftové šestiválce.
Parametry zrychlení a maximální rychlosti by měli být téměř shodné s výchozím sedanem. Pro model 320d GT by to znamenalo zrychlení na 100 km rychlost za 8 sekund.
Cena modelu 320d GT by měla začínat na částce cca 1 000 000,- Kč.Foto: Reprofoto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.