Již se nějakou dobu šeptalo o tom, že se pro supersportovní model R8 od Audi chystá oživení designu. Nyní server fourtitude.com přinesl špionážní fotku nové R8.
Na zmíněném snímku je dobře vidět jak by měla příď faceliftované R8 vypadat. Nejzásadnější změnou bude použití pásu LED diod nahrazujících stávající světlomety klasické konstrukce. Na pás diod bude navazovat mohutnější nasávací otvor v předním nárazníku. Očekávají se i další drobné změny na karoserii, pozměněn by měl být i vzhled interiéru.
Posíleny by měly být pohonné jednotky, 4,2 litrový osmiválec dostane na 450 koní a 5,2 litrový desetiválec si polepší na výkon 540 koní. Změny se budou dít i v oblasti převodovek. Šestistupňové skříně R-tronic nahradí sedmistupňové převodovky S-tronic.
Na finální podobu faceliftované R8 si počkejme na konec příštího roku.
zdroj: fourtitude.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?