Je tomu sotva pár týdnů, co se na newyorském autosalonu odhalila produkční verze čtvrté generace Imprezy, která po nadějném konceptu udělala spoustě fanoušků vrásky na čele. Jak ale bude vypadat ostrý sedan WRX STi?
S touhle otázkou si zatím nejlépe poradil server theophiluschin.com známý svými téměř profesionálními grafickými retušemi. Vzal si na paškál fotografie nemastného neslaného základního sedanu a zkřížil je s geny současné (tedy třetí) generace. Jak se líbí vám? Bude nové „estéíčko“ vypadat právě takhle?
Čtvrtá Impreza se ze všeho nejvíc chlubí lepším obestavěním kabiny. Subaru se poučilo a na rozdíl od dua Legacy/Outback už se nesnaží konkurovat o třídu větším autům. Soustředí se na to, co mu jde nejlépe. Takřka totožné rozměry s rozvorem delším o 25 mm by se proto měly odrazit nejen ve větší prostornosti interiéru, ale hlavně v nezměněné agilitě a jízdních vlastnostech. Délka nového sedanu zůstala na 4580 mm.
Na první skutečné snímky a technické údaje vrcholného modelu si budeme muset ještě nějakou (ve skutečnosti asi dost dlouhou) dobu počkat.
zdroj: www.theophiluschin.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?