Je tomu sotva pár týdnů, co se na newyorském autosalonu odhalila produkční verze čtvrté generace Imprezy, která po nadějném konceptu udělala spoustě fanoušků vrásky na čele. Jak ale bude vypadat ostrý sedan WRX STi?
S touhle otázkou si zatím nejlépe poradil server theophiluschin.com známý svými téměř profesionálními grafickými retušemi. Vzal si na paškál fotografie nemastného neslaného základního sedanu a zkřížil je s geny současné (tedy třetí) generace. Jak se líbí vám? Bude nové „estéíčko“ vypadat právě takhle?
Čtvrtá Impreza se ze všeho nejvíc chlubí lepším obestavěním kabiny. Subaru se poučilo a na rozdíl od dua Legacy/Outback už se nesnaží konkurovat o třídu větším autům. Soustředí se na to, co mu jde nejlépe. Takřka totožné rozměry s rozvorem delším o 25 mm by se proto měly odrazit nejen ve větší prostornosti interiéru, ale hlavně v nezměněné agilitě a jízdních vlastnostech. Délka nového sedanu zůstala na 4580 mm.
Na první skutečné snímky a technické údaje vrcholného modelu si budeme muset ještě nějakou (ve skutečnosti asi dost dlouhou) dobu počkat.
zdroj: www.theophiluschin.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?