Je tomu sotva pár týdnů, co se na newyorském autosalonu odhalila produkční verze čtvrté generace Imprezy, která po nadějném konceptu udělala spoustě fanoušků vrásky na čele. Jak ale bude vypadat ostrý sedan WRX STi?
S touhle otázkou si zatím nejlépe poradil server theophiluschin.com známý svými téměř profesionálními grafickými retušemi. Vzal si na paškál fotografie nemastného neslaného základního sedanu a zkřížil je s geny současné (tedy třetí) generace. Jak se líbí vám? Bude nové „estéíčko“ vypadat právě takhle?
Čtvrtá Impreza se ze všeho nejvíc chlubí lepším obestavěním kabiny. Subaru se poučilo a na rozdíl od dua Legacy/Outback už se nesnaží konkurovat o třídu větším autům. Soustředí se na to, co mu jde nejlépe. Takřka totožné rozměry s rozvorem delším o 25 mm by se proto měly odrazit nejen ve větší prostornosti interiéru, ale hlavně v nezměněné agilitě a jízdních vlastnostech. Délka nového sedanu zůstala na 4580 mm.
Na první skutečné snímky a technické údaje vrcholného modelu si budeme muset ještě nějakou (ve skutečnosti asi dost dlouhou) dobu počkat.
zdroj: www.theophiluschin.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?