Je tomu sotva pár týdnů, co se na newyorském autosalonu odhalila produkční verze čtvrté generace Imprezy, která po nadějném konceptu udělala spoustě fanoušků vrásky na čele. Jak ale bude vypadat ostrý sedan WRX STi?
S touhle otázkou si zatím nejlépe poradil server theophiluschin.com známý svými téměř profesionálními grafickými retušemi. Vzal si na paškál fotografie nemastného neslaného základního sedanu a zkřížil je s geny současné (tedy třetí) generace. Jak se líbí vám? Bude nové „estéíčko“ vypadat právě takhle?
Čtvrtá Impreza se ze všeho nejvíc chlubí lepším obestavěním kabiny. Subaru se poučilo a na rozdíl od dua Legacy/Outback už se nesnaží konkurovat o třídu větším autům. Soustředí se na to, co mu jde nejlépe. Takřka totožné rozměry s rozvorem delším o 25 mm by se proto měly odrazit nejen ve větší prostornosti interiéru, ale hlavně v nezměněné agilitě a jízdních vlastnostech. Délka nového sedanu zůstala na 4580 mm.
Na první skutečné snímky a technické údaje vrcholného modelu si budeme muset ještě nějakou (ve skutečnosti asi dost dlouhou) dobu počkat.
zdroj: www.theophiluschin.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?