Škodě se nepodařilo uhlídat prototyp svého nového levného vozu. Byl odchycen při testech.
Sada fotek ukazuje v plné kráse poměrně značně maskovaný prototyp. Z hlavních linií je dobře viditelná proporce, docela jasně naznačující, že budoucí vůz nebude liftback, ale spíše sedan. Záď budou zdobit lampy připomínající Octavii.
Příď skrývá pod maskováním ostře řezané linie připomínající koncept představený v Ženevě. Celkově se zdá být karoserie nového vozu prostorná.
O novince zatím mnoho nevíme, určitě se ale podívejte na fotky na stránkách magazínu Velocitimag. Na snímcích ve vysokém rozlišení jistě najdete mnohé detaily, podělte se v diskuzi o dojmy z připravované novinky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.