Řada 5 ve verzi GT se na evropských silnicích zabydlela celkem dobře. Přišel tedy čas na tu samou úpravu i pro nejmenší model automobilky?
BMW to se stavbou víceúčelových verzí svých modelů myslí vážně. Stačí se podívat například na řadu 5 a její verzi GT. Zezačátku tomu nikdo moc nevěřil, ale prodeje jdou velmi slušně. Za cenu lépe vybavené `pětkové` řady dostanete prostor a luxus modelu o třídu výše.
Nejmenší model automobilky prostorem zrovna nechýří. Zároveň jde ale o nejlevnější model v nabídce a trocha praktičnosti by prodejům jen prospěla. GT verze by tedy mohl být krok správným směrem.
Z uniklého obrázku je patrné, že cestující na zadních sedadlech dostanou více místa. Prostoru přibude i v kufru. A to i díky pravděpodobnému přesunutí pohonu ze zadních kol na ty přední. Tuto změnu BMW plánuje pro `jedničku` už delší dobu, zde by k tomu tedy konečně mohlo dojít. Ve vývoji může být i pohon všech kol.
Z fotky je dále patrné, že ke změně dojde i na přídi. Světla pokračují v designovém směru současných bavoráků. Změny proběhly i na zadních partiích, hlavně v oblasti světel.
Pokud tedy na obrázku vidíme opravdu novou `jedničku` GT, můžeme se těšit na více prostoru i praktičnosti.
52839Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?