Řada 5 ve verzi GT se na evropských silnicích zabydlela celkem dobře. Přišel tedy čas na tu samou úpravu i pro nejmenší model automobilky?
BMW to se stavbou víceúčelových verzí svých modelů myslí vážně. Stačí se podívat například na řadu 5 a její verzi GT. Zezačátku tomu nikdo moc nevěřil, ale prodeje jdou velmi slušně. Za cenu lépe vybavené `pětkové` řady dostanete prostor a luxus modelu o třídu výše.
Nejmenší model automobilky prostorem zrovna nechýří. Zároveň jde ale o nejlevnější model v nabídce a trocha praktičnosti by prodejům jen prospěla. GT verze by tedy mohl být krok správným směrem.
Z uniklého obrázku je patrné, že cestující na zadních sedadlech dostanou více místa. Prostoru přibude i v kufru. A to i díky pravděpodobnému přesunutí pohonu ze zadních kol na ty přední. Tuto změnu BMW plánuje pro `jedničku` už delší dobu, zde by k tomu tedy konečně mohlo dojít. Ve vývoji může být i pohon všech kol.
Z fotky je dále patrné, že ke změně dojde i na přídi. Světla pokračují v designovém směru současných bavoráků. Změny proběhly i na zadních partiích, hlavně v oblasti světel.
Pokud tedy na obrázku vidíme opravdu novou `jedničku` GT, můžeme se těšit na více prostoru i praktičnosti.
52839Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?