Řada 5 ve verzi GT se na evropských silnicích zabydlela celkem dobře. Přišel tedy čas na tu samou úpravu i pro nejmenší model automobilky?
BMW to se stavbou víceúčelových verzí svých modelů myslí vážně. Stačí se podívat například na řadu 5 a její verzi GT. Zezačátku tomu nikdo moc nevěřil, ale prodeje jdou velmi slušně. Za cenu lépe vybavené `pětkové` řady dostanete prostor a luxus modelu o třídu výše.
Nejmenší model automobilky prostorem zrovna nechýří. Zároveň jde ale o nejlevnější model v nabídce a trocha praktičnosti by prodejům jen prospěla. GT verze by tedy mohl být krok správným směrem.
Z uniklého obrázku je patrné, že cestující na zadních sedadlech dostanou více místa. Prostoru přibude i v kufru. A to i díky pravděpodobnému přesunutí pohonu ze zadních kol na ty přední. Tuto změnu BMW plánuje pro `jedničku` už delší dobu, zde by k tomu tedy konečně mohlo dojít. Ve vývoji může být i pohon všech kol.
Z fotky je dále patrné, že ke změně dojde i na přídi. Světla pokračují v designovém směru současných bavoráků. Změny proběhly i na zadních partiích, hlavně v oblasti světel.
Pokud tedy na obrázku vidíme opravdu novou `jedničku` GT, můžeme se těšit na více prostoru i praktičnosti.
52839Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.