Na okruhu sme mali možnosť vidieť novú M5 ťahanú na prívese. Fotky priniesol server autoblog.com
Občas sa sami divíme, prečo výrobcovia aj naďalej trvajú na testovaní ich vozidiel-prototypov na Nürburgringu. Áno, trať je 20 km dlhá a sú v nej obsiahnuté rôzne nadmorské výšky, zákruty a podobne, ale je tiež zaplavená nespočetným množstvom hladných paparazzi fotografov, ktorí čakajú len na to, aby mohli propagovať najnovšie kúsky automobiliek. Človek by si myslel, že automobilky pôjdu na miesto, kde budú mať viac súkromia.Pravdou ale je, že Nürburgring ponúka jedinečnú kombináciu dĺžky, rýchlosti a zákonitostí, ktoré ťažko nájdeme niekde inde vo svete. Tieto tri faktory donútia inžinierov aby testovací piloti tlačili auto na ceste k mechanickému zlyhaniu. Do situácie, v ktorej sa ocitne máloktorý zákazník. Nie sme si istí, čo sa stalo tejto M5, ale tipujeme, že testovanie stálo za to. Nakoniec X5 sa javí na ťahanie svojho športovejšieho brata ako ideálna voľba.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.