V blízkosti severní smyčky byl zachycen prototyp připravovaného Audi S1. Ty se objevily na serveru autoblog.com.
Na první pohled se může zdát, že na snímcích je obyčejná Audi A1 s S-line paketem, ale oko znalce odhalí mohutnější koncovky výfuku a to prozrazuje typ S1.
Milovníky sportovnější jízdy potěší významná změna pod kapotou, po vzoru Pola GTI nebo Fabie RS bude S1 vybavena jednotkou 1,4 TSI o síle 180 koní. Ty budou přenášeny výhradně na přední kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG.
Technické parametry zatím nejsou známy, oficiální premiéra modelu S1 se odehraje nejspíše za měsíc na autosalonu v Paříži.
Zdroj: autoblog.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?