V blízkosti severní smyčky byl zachycen prototyp připravovaného Audi S1. Ty se objevily na serveru autoblog.com.
Na první pohled se může zdát, že na snímcích je obyčejná Audi A1 s S-line paketem, ale oko znalce odhalí mohutnější koncovky výfuku a to prozrazuje typ S1.
Milovníky sportovnější jízdy potěší významná změna pod kapotou, po vzoru Pola GTI nebo Fabie RS bude S1 vybavena jednotkou 1,4 TSI o síle 180 koní. Ty budou přenášeny výhradně na přední kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG.
Technické parametry zatím nejsou známy, oficiální premiéra modelu S1 se odehraje nejspíše za měsíc na autosalonu v Paříži.
Zdroj: autoblog.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.