Na webu brazilského magazínu Auto Esporte se objevila dvojice zajímavých fotek, zachycují produkční verzi minihatchbacku HB.
Již asi týden světem putuje dvojice snímků, která zachycuje očekávaný hatchback HB. Tato novinka, u které zatím není jasné, zda se objeví i u nás, by se měla v nejbližší době dostat na trh a zatopit tamním oblíbeným vozům jako Volkswagen Gol (neplést s Golfem) a Fiat Palio, Renault Sandero nebo Peugeot 207.
Necelé čtyři metry dlouhé přibližovadlo dostane baculatý vzhled, jak jsme již viděli u studie ix-metro, která tomuto produkčnímu vozu předcházela.
Mimo jiné právě z této studie bychom mohli usuzovat na to, že by se HB mohl časem dostat i mimo Jižní Ameriku. Studie byla totiž uváděna celosvětově a Hyundai na ni testoval postoj zákazníků k podobnému vozu. V případě kladného výsledku průzkumů marketingových expertů by se mohla novinka ukázat i jinde.
Prozatím se počítá se dvěma motorizacemi, mimořádně levným litrem a dražší 1,6.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?